سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشرفت فیزیکی آزادراه شمالی کرج به ۷۲ درصد رسید

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: گره‌های ترافیکی در مسیر آزاد راه تهران - کرج باز شده و به زودی شاهد کاهش بار ترافیکی در این محور خواهیم بود.

خیرالله خادمی  مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه  آزاد راه شمالی کرج در مراحل پایانی ساخت قرار دارد  و به پیشرفت فیزیکی ۷۲ درصدی رسیده است گفت:  این آزاد راه با همت مهندسان داخلی در حال ساخت است و این پروژه  با هدف رفع گلوگاه ترافیکی غرب پایتخت و روان سازی عبور و مرور در محدوده شهر کرج عملیاتی شده است.

وی ادامه داد: این آزادراه به موازات کریدور فعلی پایتخت به شمال غرب با هدف رفع گره ترافیکی محدوده جمعیتی شهر کرج از آزادراه همت - کرج تا آزادراه کرج - قزوین در ناحیه شمال شهر کرج در دست احداث است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تامین اعتبارت مالی این آزادراه در جهت رفع گره های ترافیکی باید در دستور کار قرار گیرد و تاکنون هم توانسته به پیشرفت قابل توجهی برسد. با توجه به تعدد پروژه‌های عمرانی در کشور تزریق اعتبارات بر اساس اولویت‌بندی و اهمیت طرح‌ها صورت می‌گیرد که این آزادراه برای ساماندهی ترافیک محدوده شهر کرج و مبادی خروجی پایتخت در غرب تهران در اولویت قرار دارد.

برچسب ها: حمل ونقل ، آزاد راه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.