سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سبک زندگی اسلامی، ایرانی در خانواده ها تبیین شود

رئیس دادگستری زرند گفت: باید توجه به الگو و سبک زندگی اسلامی، ایرانی در خانواده ها تبیین شود.

ابوالفضل فرحبخش در جمع اولیا و مربیان دبیرستان فاطمه الزهرا (س) زرند گفت: نباید از کارکرد واقعی خانواده که تربیت و نظارت بر فرزندان و انتقال مفاهیم عالی اعتقادی و اخلاقی است، غافل شد. 

وی به ۳ دوره ۷ ساله برای تربیت کودک در روایات اشاره کرد و افزود: خانواده از اهمیت بسیاری برخوردار است و هر اجتماعی بر مدار خانواده دایر می باشد و امروز دشمنان ما تلاش می‌کنند که  کارکرد واقعی خانواده ها که همان تربیت فرزندان صالح و با تربیت فرهنگ اسلامی می‌باشد، به انحای مختلف تضعیف کنند. 

فرحبخش بیان داشت: نباید از کارکرد واقعی خانواده که تربیت و نظارت بر فرزندان و انتقال مفاهیم عالی اعتقادی و اخلاقی است، غافل شد و باید توجه به الگو و سبک زندگی اسلامی ایرانی در خانواده ها تبیین شود.

وی تصریح کرد: در غرب توجه ویژه و جدی به موضوع خانواده و تحکیم بنیان آن و ترویج اخلاقیات می‌شود، ولی آنچه که ما شاهد آن هستیم تهاجم همه جانبه معاندین و دشمنان نظام از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و رسانه‌ها برای سست کردن بنیان خانواده و منحرف کردن وظیفه اصلی خانواده که تربیت فرزندانی است که آینده سازان جامعه می باشند، هستیم  و ما باید تلاش و کار عملی نه شعاری در مقابل این تهاجمات انجام دهیم.

رئیس دادگستری زرند به خانواده‌ها توصیه کرد و گفت: خدامحوری و برگشت به فرهنگ غنی خودی باعث تداوم و تحکیم بنیاد خانواده می‌شود و یکی از مسائلی که باید از آن اجتناب کرد، خود محوری و خودخواهی است که حاصل تهاجم فرهنگی می باشد و مهم ترین آسیب در زندگی خانوادگی است که بهترین راهکار، پرهیز از آن و توسل به سیره نبوی و قرآنی است. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.