سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتقای بنیه معنوی کارکنان، اولین اولویت ناجاست

فرمانده انتظامی استان قم گفت: سردار رادان؛ فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۴۰۳ هفت اولویت برای تمام فرماندهان ابلاغ کردند. اولین اولویت ارتقای بنیه معنوی و آشنایی کارکنان با آموزه‌های قرآنی و نهج‌البلاغه است.

سردار محمدرضا میرحیدری ، با اشاره به طرح‌های معنوی هفته انتظامی گفت: سردار رادان؛ فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۴۰۳ هفت اولویت برای تمام فرماندهان ابلاغ فرمودند. اولین اولویت ارتقای بنیه معنوی و آشنایی کارکنان با آموزه‌های قرآنی و نهج‌البلاغه است.

میرحیدری افزود: این افتخار بزرگی است که در نظام اسلامی درحال خدمت هستیم که حرکت نهاد مقدس انتظامی در جهت نیل به جایگاهی است که پلیس در تراز انقلاب اسلامی باشد. امسال با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، برابر قولی که سردار رادان به مقام معظم رهبری دادند، ۱۰۰۰ نفر از کارکنان ما و ۱۰۰۰ نفر از اعضای خانواده حافظ کل قرآن می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان قم بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ بین نیرو‌های مصلح، انتظامی جمهوری اسلامی رتبه اول مسابقات قرآنی را به خود اختصاص داد و بین رده‌های انتظامی نیز فرماندهی انتظامی استان قم رتبه اول را در سطح کشوری کسب کرد.

میرحیدری تصریح کرد: اقدامات خوب فراوانی در جهت ارتقا و تعالی رفتار کارکنان در حال اجراست. ما در حوزه صیانت در نهاد مقدس عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات برای بهبود شرایط خدمات پلیس به مردم و صیانت از کارکنان خدوم آن قدم برمی‌داریم.

فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد: امسال در مسابقاتی که بین اعضای خانواد‌ها برگزار شد نیز خانواده‌ها و همسران کارکنان نیروی انتظامی رتبه اول و دوم را از آن خود کردند. این نشانی از برکات بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه (س) و حوزه مقدس علمیه است.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: نوع مأموریت‌های پلیس آسیب‌پذیری بالایی دارد و هیچ دستگاهی به میزان ما این آسیب‌پذیری را ندارد. ما با جان، مال و ناموس مردم روبرو هستیم. همکار ما در بیابان شاهد پیشنهاد میلیاردی است ولی باید خداجو باشد تا سربلند بیرون بیاید و تسلیم شیطان نشود.

او افزود: به حمدالله در این زمینه نیز موفقیت‌های خوبی کسب شده است عزیزان ما در بازرسی و حفاظت اطلاعات، قریب به ۵۶۰۰ نفر در ماه‌های اخیر در حوزه صیانت و کلاس‌های آگاه‌سازی آماده شدند.

میرحیدری بیان کرد: این ا‌فتخار را داریم که برابر اذعان مسئولین سازمان قضایی، سالم‌ترین دستگاه خدمت‌رسان هستیم. ما امسال در زمینه جرائم کارکنان شاهد کاهش ۴۶ درصدی بوده‌ایم. مردم عزیز در تماس‌های خود با ۱۹۷ در جهت همکاری با اصلاح وضعیت ساختاری پلیس انتقادات و پیشنهادات دارند.

فرمانده انتظامی استان قم بیان کرد: ما امسال شاهد کاهش انتقادات و شکایات مردمی بودیم. در ۶ ماهه نخست سال شکایات ما ۴۷.۲ درصد کاهش و انتقادات ما ۲۶.۶ درصد کاهش داشته است. در راستای میزان رضایتمندی و تقدیر نیز ۳۴ درصد افزایش داشته‌ایم. این نشانگر اعتماد مردم عزیز به نیرو‌های انتظامی است.

میرحیدری با اشاره به کاهش جرائم در استان قم گفت: ما سال گذشته در ارتباط با کنترل جرائم رتبه دوم در سطح کشوری را به خود اختصاص داده‌ایم. ۱۶ درصد کاهش در مجموعه سرقت‌ها نیز داشتیم. امسال نیز تا پایان ۶ ماهه ابتدایی سال شاهد کاهش ۲۳ درصدی سرقت‌ها بوده‌ایم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.