سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادستان تایباد:

ضایعاتی‌ها برای انتقال به بیرون از شهر دست‌به‌کار شوند

دادستان عمومی و انقلاب تایباد گفت: مراکز ضایعاتی برای انتقال فضای کاری خود به بیرون از شهر دست‌به‌کار شوند.

حجت صدیقی گفت: مراکز خریدوفروش ضایعات به‌منظور انتقال فضای کاری خود به بیرون از شهر و مکانی که برای آنها فراهم شده است، دست‌به‌کار شوند.

وی افزود: شهرداری تایباد، محلی برای استقرار مراکز ضایعاتی در خارج از شهر تعبیه کرده است و صاحبان این شغل باید هر چه سریع‌تر به آنجا نقل‌مکان کنند.

دادستان عمومی و انقلاب تایباد ادامه داد: محل انبار ضایعاتی‌ها، تهدیدی علیه بهداشت عمومی هستند و اگر این انتقال انجام نشود، دستگاه قضا مجبور به مهروموم این مراکز خواهد شد.

صدیقی بیان کرد: همچنین در حوزه ساخت‌وساز‌ها مردم می‌بایست نکات فنی، تخصصی و ایمنی مورد تأیید نظام‌مهندسی را رعایت کنند.

این مقام قضایی تصریح کرد: صاحبان خانه و مشاورین املاک نباید منازل خود را به اتباع خارجی واگذار کنند؛ زیرا این اتباع طبق قانون حق سکونت در مناطق مرزی را ندارند و برای دست‌اندرکاران در این امر پرونده حقوقی تشکیل خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب تایباد اضافه کرد: جلوگیری از حفر چاه‌های غیرمجاز که باعث خشک‌شدن قنوات و چاه‌های کشاورزی مجاز در روستا‌ها و دشت‌های این شهرستان شده، یکی از مطالبات مردمی است و با متخلفین برخورد خواهد شد.

صدیقی گفت: امروزه در تایباد دیگر افرادی به نام اراذل‌واوباش وجود ندارند و اگر گزارشی از نزاع، قمه‌کشی و دیگر اعمال خشونت‌آمیز برسد، هنجارشکنان به شدیدترین مجازات‌ها خواهند رسید و در زندان هیچ‌گونه تسهیلاتی دریافت نخواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: دادستانی خود را موظف به حفظ اموال، جان و ناموس مردم می‌داند و با تعدی‌کنندگان به این حقوق و حریم شخصی جامعه مماشات نخواهد کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.