سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خبرنگار المیادین:

بعد از عملیات طوفان الاقصی هیمنه اسراییل فرو ریخت

خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین لبنان گفت: با همه ضرر‌ها و آسیب‌هایی که اسرائیل از نظر اقتصادی، نظامی و نیروی انسانی دیده، به نظر می‌رسد بعد از عملیات طوفان الاقصی هیمنه اسراییل فرو ریخت.

احمد البحرانی در نخستین اجلاسیه بین المللی شهدا و رسانه‌های محور مقاومت که با حضور ۱۵۰ نفر از خبرنگاران داخلی و خارجی در شیراز برگزار شد، حجم پیروزی‌های محور مقاومت در۱۲ ماه اخیر را بسیار زیاد و قابل توجه دانست و افزود: بر اساس گزارش‌های رسانه‌های غربی و اسراییلی، در یک سال گذشته ۲۲ هزار اسراییلی و اشغالگر در سرزمین‌های اشغالی به هلاکت رسیده‌اند.

او ادامه داد: این آمار در حالی از جانب رسانه‌های غربی و اسراییلی اعلام می‌شود که آنها به شدت اهل دروغ پردازی و بایکوت هستند و قطعا آمار کشته‌های آنها بیش از این عددی است که اعلام کرده‌اند.

البحرانی اظهار کرد: با وجود تلاش بسیار منابع غربی برای کتمان و کاستن آمار تلفاتی که اشغالگران در این یکسال متحمل شده اندبا این وجود میزان اعلام شده بسیار فراتر تلفات در نبرد مبارزان مسلمان و عرب علیه صهیونیست‌ها در در دهه‌های ۶۰، ۷۰ و ۸۰ میلادی است.

این خبرنگار المیادین گفت: علاوه بر این تعداد کشته، میزان قابل توجهی از تجهیزات نظامی اسرائیل در این یک سال یا آسیب دیده و یا به طور کامل نابود شده است.

البحرانی افزود: موسسه‌های نظرسنجی عمومی، میزان ضرر و زیانی که طی یک سال گذشته به رژیم صهیونیستی وارد شده را بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار برآورد کرده‌اند که این عدد با بودجه بسیاری از کشور‌های بزرگ برابری می‌کند.

او ادامه داد: با همه ضرر‌ها و آسیب‌هایی که اسرائیل از نظر اقتصادی، نظامی و نیروی انسانی دیده، به نظر می‌رسد بزرگترین ضرر و آسیبی که اسراییل در یک سال گذشته دیده، از دست رفتن آبرو و وجهه این رژیم نزد افکار عمومی دنیا است و بعد از عملیات طوفان الاقصی هیمنه اسراییل فرو ریخت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.