سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقدام ابتکاری اورژانس ۱۱۵ زاهدان برای ارتقاء تخصصی خدمات فوریت‌های پزشکی

مرکز حوادث و فوریت‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در اقدامی خلاقانه و ابتکاری، جلسات گزارش صبحگاهی (Morning report) را برای تکنسین عملیاتی و مرکز فرماندهی اورژانس برگزار می‌کند.

دکتر علی عبدالرزاق نژاد مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در این باره گفت: برگزاری جلسات گزارش صبحگاهی امکان بررسی نقاط قوت و ضعف در ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی که یکی از مهمترین بخش‌های خدمات نظام سلامت به بیماران و مصدومان نیازمند خدمات اورژانسی است را می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه در این جلسات خدمات ارائه شده و شیوه عملکرد نیرو‌ها بصورت علمی بررسی و نقائص تجهیزاتی موجود بررسی و به روز رسانی می‌شود ادامه داد: خوشبختانه با برگزاری این جلسات نیاز‌های آموزشی تخصصی تکنسین اورژانس احصاء و هماهنگی منسجم تری بین واحد‌های فرماندهی و عملیاتی برنامه ریزی شد.
وی ضمن ابراز خورسندی از استقبال تکنسین اورژانس از برگزاری این جلسه تصریح کرد: قطعا آنچه محرز است تلاش و همراهی تمام کارکنان برای بهبوند کیفی و تخصصی سطح ارائه خدمات است و همگام با یکدیگر در این مسیر تلاش خواهیم کرد.
لازم به ذکر است: علاوه بر مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی، کارشناسان تریاژ تلفنی، کارشناسان ارتباطات و تریاژ بیمارستانی، مسئول واحد آموزش و امور پایگاه ها، تکنسین پایگاه‌ها در این جلسات حضور دارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.