خدمات رفاهی و پزشکی استان مازندران به دلیل برخورداری از تعدد شهر‌ها و روستاها، باید افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز در آئین بهره برداری از ۱۰۰ واحد بهداشتی همزمان در مازندران، گفت: دولت در کنار مجلس تلاش کرد تا عقب ماندگی‌ها را جبران کند و تا اندازه‌ای هم موفق بود، اما رفع برخی عقب ماندگی‌ها زمان بر است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای مازندران، تاکید کرد: این استان با داشتن مواهب طبیعی بسیار زیبا و تعدد شهر‌ها و روستا‌ها،  خدمات رفاهی و پزشکی اش باید دوچندان و فضا، تجهیزات و نیروی انسانی آن تقویت شود.

وزیر بهداشت با اشاره به کمی سرانه سلامت هر نفر در بودجه سالانه ابراز امیدواری کرد، سرانه متناسب با جمعیت شناور تنظیم شود.

۱۰۰ طح بهداشتی که شامل مرکز جامع سلامت روستایی و خانه بهداشت بود با ۳۰ میلیارد تومان هزینه ساخت و ۵ میلیارد تومان هزینه تجهیز در مناطق شهری و روستایی مازندران از جمله نوشهر و مرزن آباد، راه اندازی شد.

مرکز خدماتی جامع سلامت شهری و روستایی شبانه روزی مرزن آباد به مساحت هزار متر مربع و اعتبار ۲۵ میلیارد ریال یکی از این طرح‌هایی است که امروز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بهره برداری شد.

وی همچنین امروز از مراکز درمانی رامسر و نوشهر بازدید کرد.


انتهای پیام/ع

 

خدمات پزشکی مازندران باید افزایش یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار