سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیاز به توجه ویژه به تولید محتوا در موزه دفاع مقدس تبریز

استاندار آذربایجان شرقی بر توجه ویژه به تولید محتوا در باغ موزه دفاع مقدس تبریز تاکید کرد.

سرمست امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با تاکید بر تکمیل باغ موزه دفاع مقدس تبریز گفت: علاوه بر اقدامات فیزیکی در این مجموعه، نیازمند تولید محتوا هستیم و صرف تشکیلات اداری برای این موضوع کفایت نمی‌کند.

وی افزود: استفاده از شیوه‌های هنری و روش‌های تبلیغی نرم و هنرمندانه می‌تواند تکمیل کننده تمام فعالیت‌های باغ موزه دفاع مقدس باشد.

وی همچنین با اشاره به نقش آذربایجان در انقلاب و دفاع مقدس گفت: سهم خطه آذربایجان در این مرکز فرهنگی باید دیده شود؛ البته گام‌هایی در این زمینه برداشته شده، اما کافی نیست.

سرمست یادآور شد: شهدا، جانبازان و ایثارگران ما در دفاع مقدس حماسه‌هایی آفریدند که نسل‌ها باید برای حفظ و نشر آن بکوشند.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هم گفت: باغ موزه دفاع مقدس تبریز به دلیل وسعت بالای ۶۲ هکتاری مراحل زیادی هم از بعد ساختمانی و هم محتوایی برای تکمیل نهایی دارد.

امیر سهرابی ماموریت این بنیاد را اجرای جهاد تبیین در حوزه دفاع مقدس و مقاومت برای نسل حاضر عنوان و بر لزوم انتقال افتخارات دفاع مقدس به فرزندان امروز در راستای افزایش احساس قدرت و غرور ملی نسل جدید تاکید کرد.

در این مراسم سردار سرتیپ دوم پاسدار مسعود باقری نژاد به عنوان مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان معرفی و از خدمات سه ساله امیر دریادار دوم رضا عباسی قدردانی شد.

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.