سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم فریب تبلیغات «وام فوری» را نخورند

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی همدان گفت: مردم فریب تبلیغات دریافت وام‌های فوری را نخورند و متقاضیان دریافت تسهیلات به جای واسطه‌ها به بانک مراجعه کنند.

سرهنگ مجتبی محمدی گفت: افرادی با سوء استفاده از بانکداری الکترونیکی شماری از بانک‌ها به خصوص بانک رسالت و با عنوان «فروش امتیاز وام» اقدام به تبلیغات کرده و پس از اعتمادسازی و دریافت رمز کاربری از مراجعان و مالباختگان، وجه وام واریزی را بلافاصله با توجه به در اختیار داشتن رمزکاربری برداشت و به حساب دیگران واریز می‌کنند.

او گفت: متهمان با تحویل چک مدت دار اقدام به کلاهبرداری سازمان یافته کرده و موجب اخلال در نظام اقتصادی (پولی و بانکی) شده و تعدادی از شهروندان را با مشکلات عدیده مواجه کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی همدان گفت: پلیس امنیت اقتصادی وارد عمل شده و با هماهنگی قضایی نسبت به دستگیری متهمان اقدام کرد که تاکنون ۲۰ متهم شناسایی، دستگر و اموال آنها توقیف شد همچنین حساب بانکی آنها مسدود شده است.

سرهنگ محمدی گفت: با وجود اطلاع رسانی درباره کلاهبردار از طریق فروش امتیار وام همچنان شاهد ثبت نام برای دریافت این قبیل وام‌ها هستیم که انتظار می‌رود شهروندان برای دریافت تسهیلات به جای افراد واسطه‌ای و کلاهبردار، نزد بانک بروند.

او گفت: در صورت مشاهده تبلیغ برای فروئش این قبی امتیاز وام، مراتب برا پیگیری از طریق تماسبا شماره ۰۹۶۳۰۰ به ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی اطلاع رسانی شود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی همدان گفت: متقاضیان وام بانکی نباید رمز و اطلاعات خود را در اختیار افراد ناشناس قرار دهند همچنین در صورت وایز وام به حساب فرد، چک مدت دار قبول نکرده و بلافاصله اصل پول را مطالبه کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.