سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره همیار گاز ویژه دانش‌آموزان استان کرمان برگزار شد

همزمان با آغاز فصل سرد سال، جشنواره همیار گاز با حضور مسئولان در دبیرستان متوسطه اول شهید یوسف الهی شهر کرمان برگزار شد.

رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای دانش آموز و فرهنگی گفت: امنیت و آرامش کنونی ما مدیون قطره قطره خون شهداست.

 

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق دو موجب اقتدار، وحدت و انسجام در کشور شد، گفت: تبیین ابعاد مختلف عملیات وعده صادق یک و دو در دستور کار آموزش و پرورش استان کرمان قرار دارد.

 

رضایی با بیان اینکه دانش آموزان سرمایه‌های اصلی کشور هستند افزود: مسیر فرهنگ سازی در جامعه از مسیر مدرسه می‌گذرد، زیرا دانش آموزان سفیران خوبی برای فرهنگ سازی در جامعه و خانواده هستند.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: با فرا رسیدن روز‌های سرد سال رعایت نکات مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در جامعه اهمیتی بیش از پیش پیدا می‌کند که تحقق این مهم با همکاری و همیاری اقشار مختلف جامعه علی الخصوص دانش آموزان امکان‌پذیر می‌باشد.

رضایی بیان کرد: جشنواره سراسری همیار گاز برای دانش آموزان همه دوره‌های تحصیلی سراسر استان با هدف آشنایی با ارزش گاز، آموزش مصرف بهینه و ترویج رفتار صیانت از سرمایه ملی، در محور‌های «ارزش آفرینی گاز برای پیشرفت کشور» و «مصرف بهینه» با شعار «گاز برای همه نسل‌ها» برگزار می‌شود و دانش‌آموزان تحت عنوان همیاران گاز به عنوان سفیران شرکت گاز وظیفه خطیر آگاه‌سازی و فرهنگ‌سازی را بر عهده دارند.

 

وی اظهار کرد: جشنواره همیار گاز بر پایه مسابقه برنامه‌ریزی شده است و براساس دوره‌های تحصیلی، مشتمل بر مسابقه نقاشی، داستان‌نویسی، روزنامه دیواری، کاریکاتور، گرافیک رایانه‌ای و داستان‌نویسی است و دانش‌آموزان می‌توانند با ارسال آثار خود از ۲۰ مهرماه تا ۲۰ آبان‌ماه  سال‌جاری در این جشنواره شرکت کنند.

در این مراسم به تعدادی از دانش آموزان کارت همیار گاز اهدا شد.

برچسب ها: دانش آموزان ، گاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.