سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری اصفهان برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر اصفهان به همت شهرداری و اتاق بازرگانی آذر امسال برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به تشکیل کمیته ویژه شهرداری و اتاق بازرگانی این کلان‌شهر به‌منظور هماهنگی در برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری اصفهان گفت: در این همایش قرار است فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر اصفهان در حوزه‌های ساختمانی، گردشگری، ورزشی، انرژی‌های نو، فناوری اطلاعات و صنایع دانش‌بنیان معرفی و به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی ارائه شود.

مسعود حیدری  با تاکید بر مشارکت بین نهادی با هدف هم‌افزایی و هم‌گرایی افزود:مدیریت شهری و سایر نهاد‌ها و دستگاه‌های اداری به این باور رسیده است که باید بر سرمایه‌گذاری خصوصی اعم از سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی متمرکز شویم.

وی گفت: استان بزرگ و پهناور اصفهان با در اختیار داشتن ۱۰ درصد از صنایع بزرگ کشور و بیش از ۹ هزار واحد تولیدی، صنعتی‌ترین استان کشور به‌شمار می‌رود و در بخش‌های کشاورزی، گردشگری و دانشگاهی کشور نیز از جایگاه بالایی برخوردار است.

حیدری اضافه کرد: این ظرفیت موجب شده بخش خصوصیِ شایسته‌ای در این استان داشته باشیم، بنابراین ضرورت دارد از این توانمندی در تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی به خوبی استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر اصفهان، فرصت بسیار خوبی برای ارائه این توانمندی‌ها و نمایش این ظرفیت‌ها بوده و تحولی بزرگ در حوزه سرمایه‌گذاری است.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: در کمیته مشترک ویژه، جزئیات و موارد مرتبط با همایش رصد می‌شود تا رویدادی درخور نام و جایگاه این کلان‌شهر برگزار کنیم.

حیدری با اشاره به اهمیت بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود برای توسعه استان تاکید کرد: موضوع استفاده از مشارکت ایرانیان مقیم خارج از کشور و فعالان اقتصادی که علاقه‌مند به مشارکت در این طرحهاهستند، در دستور کار قرار دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.