سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

برگزاری تور‌های رایگان گردشگری تهران تا ۲۰ مهر+ فیلم

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران از برگزاری تور‌های رایگان گردشگری تهران تا ۲۰ مهر خبرداد.

امیر قاسمی رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان ضمن تبریک هفته گردشگری تهران گفت: برای این هفته پیش بینی شده که در تمام محلات تهران تور‌های گردشگری به مقاصد گردشگری شهر تهران به صورت رایگان برگزار شود و علاوه بر تخفیفاتی که هر ساله از سوی شورای اسلامی شهر تهران برای اماکن گردشگری اعمال می‌شود در این ایام تور‌های گردشگری به صورت ویژه در همه محلات شهر تهران درحال برگزاری است. 

وی افزود: از هفته گذشته که هفته گردشگری آغاز شده تا ۲۰ مهر ماه این تور‌های رایگان ادامه پیدا می‌کند، البته هیچ وقت گردشگری در تهران تعطیل نیست باز هم به فراخور نیاز محلات آماده برگزاری تور‌های متعدد دیگر هستیم.

مردم می‌توانند از طریق سامانه جامع گردشگری شهر تهران اطلاعات برنامه‌ها را داشته باشند و برای آشنایی بیشتر مردم نشست‌ها و کارگاه‌های گردشگری پیش بینی شده است.

وی گفت: ما نیازمند مشارکت مردم در موضوع گردشگری هستیم و جشنواره ایده پردازی گردشگری از امروز آغاز به کار کرده و دعوت می‌کنم از همه شهروندان که در جشنواره ایده پردازی، جشنواره شعر، جشنواره‌های موشن گرافیک و جشنواره جایزه تهران در حوزه گردشگری با ما مشارکت کنند.

خبرنگار: حسین قربانی
برچسب ها: پل طبیعت ، تهران ، گردشگری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.