معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به ستاد گردشگری تهران دستور داد راهنمای تمام مراکز گردشگری تهران مجهز به خط بریل شود.

محمد امین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در نشست مسئولین گردشگری مناطق ۲۲ گانه تهران گفت: در حوزه گردشگری فعال هستیم، اما زیرساخت‌های لازم مهیا نیست.

وی گفت: هیچ کدوم از مراکز گردشگری تهران در سه سال گذشته راکد نمانده است و هرسال رکورد بازدید سال گذشته خود را شکسته است.

توکلی زاده با بیان اینکه منتظر تصمیم شورای شهر هستیم که جشن تشکیل سازمان گردشگری را قبل از سال برگزار کنیم گفت: اگر این سازمان تشکیل شود می‌توانیم به موضوع دانش گردشگری و موضوعات مرتبط بپردازیم.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: گردشگری ما را با هویت‌ها و سبک زندگی درست آشنا می‌کند، در کوچه و خیابان‌های تهران رخداد‌هایی وجود دارد که نباید فراموش شوند.

وی با تاکید بر معرفی شاهنامه و شاهنامه خوانی در برنامه‌های تهران گفت: امسال هم در برنامه‌های نوروز به موضوع شاهنامه تمرکز خواهد شد، سالن‌های شهر تهران با هویت ایرانی اسلامی ساخته نشده‌اند. باید برنامه‌های شاخص در مکان‌های تاریخی و با هویت برگزار شود، زیرا این مکان‌ها افتخارساز هستند.

وی خطاب به مسئولین گردشگری مناطق ۲۲ گانه تهران تاکید کرد از الان باید برای نوروز آماده شد و از تمام  ظرفیت‌های کشور استفاده کرد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به ستاد گردشگری تهران دستور داد راهنمای تمام مراکز گردشگری تهران مجهز به خط بریل شوند.

برچسب ها: گردشگری ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار