سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۳۸ طرح هادی روستا در آذربایجان‌غربی

همزمان با روز ملی روستا در آذربایجان‌غربی اجرای ۳۸ آسفالت معابر و طرح هادی به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی در مراسم  بهره‌برداری همزمان از ۳۸ طرح هادی روستایی در منلطق مختلف استان گفت: همزمان با روز ملی روستا اجرای ۳۸ آسفالت معابر و طرح هادی در روستاهای استان به بهره برداری رسید که این پروژه‌ها در ۱۷ شهرستان و در مجموع ۳۸ پروژه تعریف شده است.
علیرضا مقدم ادامه داد: بیشترین طرح هادی با ۱۰ عنوان در شهرستان خوی، ارومیه با پنج پروژه و شهرستان‌های سردشت، چایپاره و نقده هر کدام با سه پروژه و دیگر شهرستان‌ها نیز با یک یا ۲ پروژه امروز به بهره‌برداری رسیدند.

وی گفت: برای اجرای طرح هادی و آسفالت معابر روستایی این پروژه‌ها حدود ۵۴۸ میلیارد ریال هزینه شده است و جمعیت هشت هزار و ۲۴۶ خانوار را تحت پوشش قرار داده است.

مقدم اضافه کرد: امروز این بهره‌برداری‌ها به صورت متمرکز در روستای حیدرلوی سیر ارومیه انجام شد تا بتوانیم در شاخص‌های اجرای طرح هادی گامی دیگر در این استان ثبت کنیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه ۱۰۰ روستا‌های آذربایجان‌غربی طرح هادی دارند افزود: ۲ هزار و ۲۸۱ روستا در استان که ۵۳۶ روستا در ارومیه قرار دارد دارای طرح هادی هستند.

مقدم افزود: هم اکنون در ۴۷ درصد روستا‌های این استان طرح هادی اجرا شده است و روز به روز در تلاشیم تا این آمار رو به بالا حرکت کند.
۳۸ پروژه اجرای طرح هادی و آسفالت معابر روستایی در آذربایحان‌غربی همزمان با روز روستا امروز با حضور فرماندار ارومیه و سید ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی به بهره‌داری رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.