سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدستی زن و شوهر در قتل ۴ نفر از اعضای یک خانواده در لارستان

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: قاتلی که با همکاری همسرش، ۴ نفر از اعضای یک خانواده را در لارستان به قتل رسانده بودند، دستگیر شدند.

سرهنگ کاووس حبیبی رئیس پلیس آگاهی استان فارس اظهار کرد: ساعت ۲۳ و ۴۵ دقیقه دیشب در پی اعلام به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل ۴ نفر از اعضای یک خانواده در یکی از محله‌های شهر لارستان، بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران به محل حادثه اعزام و پس از تحقیقات مطلع شدند که فردی به همراه همسرش به انگیزه سرقت، مادری ۴۱ ساله و ۴ فرزند ۶، ۷، ۱۳، و ۱۴ ساله‌اش که در همسایگی او سکونت داشته‌اند را به منزل دعوت و پس از بستن دست و پاهایشان، ۴ نفر از آنان را با سلاح سرد به قتل می‌رسانند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با بیان اینکه در همان لحظات اولیه قاتل ۳۲ ساله در منزلش دستگیر شد، ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که همسر قاتل، پسر ۱۳ ساله مقتول را به داخل خودرو انتقال و از حوزه استحفاظی خارج شده است.

سرهنگ حبیبی تصریح کرد: سریعا طرح مهار اجرا و عوامل انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی خودرو را توقیف و ضمن دستگیری راننده (همسر قاتل) ۲۴ ساله، پسر بچه ۱۳ ساله را در حالی که دست و پاهایش بسته و در صندوق عقب خودرو بود را صحیح و سالم آزاد کنند.

او افزود: همچنین در بازرسی از منزل قاتل یک قبضه سلاح کمری، یک قبضه وینچستر با مهمات مربوطه و ۲ قبضه سلاح سرد از نوع قمه و چاقو کشف و متهمان انگیزه خود از این اقدام را سرقت طلاجات مقتول (مادر ۴۱ ساله) اعلام کردند.

مجرمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

برچسب ها: قتل ، قاتل ، دستگیری قاتل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.