سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدارس هرمزگان

مرحله دوم جشن عاطفه‌ها با هدف نهادینه سازی فرهنگ احسان و نیکوکاری و تامین نیاز‌های تحصیلی دانش آموزان نیازمند امروز در مدارس هرمزگان برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: این مراسم با حضور بیش از ۴۳۰ هزار دانش آموز، در سه هزار و ۵۰۰ مدرسه استان برگزار شد.

محمود غیبی با اشاره به شناسایی سه هزار دانش آموز نیازمند از سوی این اداره کل در مدارس هرمزگان افزود: ۸۰ درصد کمک‌ها را آموزش و پرورش و بیست درصد باقی مانده را کمیته امداد در سریعترین زمان بین دانش آموزان توزیع می‌کند.

وی با اشاره به ادامه دار بودن کمک به دانش آموزان نیازمند در طول سال تحصیلی گفت: تهیه کتاب درسی، هدایت تحصیلی و برگزاری اردو‌های دانش آموزی از جمله این کمک‌ها است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: بیش از ۹ مدرسه تک کلاسه در هرمزگان وجود دارد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان هم گفت: ۴۷ هزار دانش آموز هرمزگانی زیر پوشش این نهاد هستند که بیشتر آنان در مدارس حاشیه‌ای شهر بندرعباس و شهرستان‌های شرق استان مانند جاسک، بشاگرد، سیریک، میناب و رودان مشغول به تحصیل اند.

عیسی زارعی افزود: ۵۰ هزار بسته تحصیلی شامل نوشت افزار، کیف و لوازم ضروری به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد تومان تهیه شده است.

وی پیش بینی کرد: در جشن عاطفه‌های امسال ۱۰ میلیارد تومان کمک‌های نقدی جمع آوری شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان گفت: پارسال ۷ میلیارد تومان در جشن عاطفه‌ها جمع آوری شد.

زارعی افزود: مردم و خیران می‌توانند کمک‌های خود را با شماره گیری کد دستوری #۰۷۶*۸۸۷۷* یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۴۸ به دست دانش آموزان برسانند.

وی گفت: دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سراسر استان نیز آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم به صورت حضوری هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.