مرحله دوم جشن عاطفه‌ها با هدف تامین نیاز‌های تحصیلی و ضروری دانش آموزان نیازمند هشتم مهرماه در مدارس هرمزگان برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: جشن عاطفه‌ها  تا ۱۵ مهر ماه ادامه دارد.

حمید باسره با اشاره به هدفگذاری امسال برای کمک به ۵۰ هزار دانش آموز افزود: از این شمار ۴۷ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد هستند و سه هزار دانش آموز نیازمند هم از سوی آموزش و پرورش شناسایی و معرفی شده اند.

وی گفت: ۸۰ درصد کمک‌ها را آموزش و پرورش و ۲۰ درصد باقی مانده را نیز کمیته امداد در سریعترین زمان بین دانش آموزان توزیع می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان افزود: تاکنون بسته‌های تحصیلی بین نیمی از این دانش آموزان با کمک خیران و صنایع خصوصا شرکت پالایش نفت آفتاب توزیع شده است.

باسره گفت: بیشتر دانش آموزان نیازمند در مناطق شرق استان همچون شهرستان‌های جاسک، بشاگرد، رودان و محلات آیت الله غفاری و تپه الله اکبر شهر بندرعباس هستند.

وی افزود: مردم و خیران می‌توانند کمک‌های خود را با شماره گیری کد دستوری #۰۷۶*۸۸۷۷* یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۴۸ به دست دانش آموزان برسانند.

باسره گفت: دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان نیز آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم به صورت حضوری هستند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان هم گفت: جشن عاطفه‌ها با هدف ترویج فرهنگ کمک به همنوعان، حضور ۴۴۰ هزار دانش آموز در سه هزار و ۵۰۰ واحد آموزشی برگزار می‌شود.

غیبی افزود: مراسم نمادین در دبستان پسرانه علوم پزشکی بندرعباس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ادامه دار بودن کمک به دانش آموزان نیازمند در طول سال تحصیلی گفت: تهیه کتاب درسی، چادر نماز برای جشن تکلیف، برگزاری اردو‌های دانش آموزی از جمله این کمک‌ها است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان را در پیام رسان های داخلی دنبال کنید:
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار