سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حماس: برادران ما در ایران، انتقام شهیدان هنیه و نصرالله را گرفتند

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس فلسطین تأکید کرد که اگر ملت فلسطین به حقوق خود دست پیدا نکند، منطقه هم رنگ امنیت و ثبات را نخواهد دید.

خلیل الحیه، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس فلسطین به مناسبت اولین سالگرد عملیات طوفان‌الاقصی، بیانیه‌ای از سوی این جنبش قرائت کرد و گفت که این عملیات، توهمات برتری رژیم صهیونیستی را از بین برد.

الحیه ضمن قدردانی از حمایت‌های حزب‌الله لبنان و مقاومت عراق، تأکید کرد: تا زمانی که ملت فلسطین به حقوق خود دست پیدا نکند، منطقه هم رنگ ثبات و امنیت را نخواهد دید.

وی با بیان اینکه ملت فلسطین با مقاومت و خون خود، تاریخ جدیدی را رقم زده است، گفت: همچنان رزمندگان القسام و سایر گروه‌های مقاومت در حال مبارزه هستند و از خانواده و خویشاوندان خویش دفاع می‌کنند. ساکنان غزه نیز در خاک خود، استوار ایستاده‌اند و با هرگونه تلاش برای پوشاندن اجباری مقابله می‌کنند.

این عضو دفتر حماس ادامه داد: درود بر تمامی خانواده‌هایی که طرح‌های دشمن برای ایجاد هرج‌ومرج یا کوچاندن اجباری را ناکام گذاشتند. خون رهبران حماس نیز با خون این ملت در طول تاریخ درهم‌آمیخته است و این مسئله چیز جدیدی نیست.

 وی با اشاره اینکه در طوفان الاقصی، خون شهدایی مانند اسماعیل هنیه و صالح العاروری با خون ملت خود درهم‌آمیخته شده است، گفت: طوفان الاقصی زمانی صورت گرفت که اسرائیل در حال فساد در منطقه بود و قصد داشت از طریق ایجاد ائتلاف، مسئله فلسطین را نابود کند.

الحیه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به دنبال تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی است، خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها پس از این تقسیم، در پی انهدام الاقصی و برپایی معبد ادعای خود خواهند بود. در حال حاضر ساکنان کرانه باختری با مقاومت خود در برابر تلاش‌های یهودی‌سازی، شهرک‌سازی و ترور مقابله می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مسئله فلسطین همچنان مسئله نخست جهان است، تصریح کرد: ما به جبهه‌های پشتیبانی لبنان، عراق و یمن درود می‌فرستیم. برادران ما در ایران نیز چند روز پیش انتقام خون شهیدان هنیه و نصرالله را گرفتند.

این عضو حماس گفت: از طریق میانجی‌ها در قطر و مصر مذاکراتی انجام دادیم تا به توافقی برسیم که به توقف جنگ، عقب‌نشینی کامل نظامیان صهیونیستی از غزه و توافق تبادل اسرا منجر شود.

منبع: فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.