سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سومین جشنواره ملی گویندگی مولانا فراخوان داد

دبیر جشنواره ملی مولانا گفت: فراخوان سومین دوره جشنواره ملی گویندگی، دوبله، اجرا و سخنوری مولانا منتشر و ثبت نام از علاقه‌مندان هنر صدا و اجرا برای شرکت در این رویداد هنری آغاز شد.

حسین‌پور گفت: «جشنواره ملی مولانا» پس از برگزاری ۲ دوره موفق در دانشگاه دامغان، در سومین دوره خود با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش، پاییز و زمستان ۱۴۰۳ و بهار ۱۴۰۴ برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: جشنواره ملی مولانا یک رویداد جامع آموزشی و رقابتی در زمینه‌ هنر صدا و اجرا(گویندگی، دوبله، اجرا، سخنوری، بازیگری، کتاب صوتی، پادکست، نمایش صوتی و دوبله گروهی) است که با حضور و همراهی چهره‌های شناخته شده این عرصه برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت نام و دریافت شرایط شرکت در رقابت‌های جشنواره می‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی جشنواره ملی مولانا اقدام کنند.

بخش‌های سومین جشنواره ملی مولانا

حسین پور خاطرنشان کرد: بخش‌های سومین دوره جشنواره ملی مولانا شامل رقابتی بزرگسال(آموزشی و رقابت،جایزه)، گویندگی(دکلمه/نریشن تیزر/ خبر/ روایت داستان)، دوبله (فیلم/انیمیشن/مستند)، اجرا و سخنوری(اجرای صحنه‌ای ، تلویزیونی، و بازیگری(مونولوگ)، می‌شود و جایزه‌ بزرگ سومین جشنواره‌ ملی مولانا با عنوان «پدیده‌ی جشنواره» به شخصی که حداقل در ۲ شاخه از بخش‌های رقابتی جشنواره، با نظر و تایید هیات داوران، رتبه بالایی را کسب کند، اهدا می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.