مشاور هنری رییس دانشگاه دامغان گفت: اولین «جشنواره هنری جهان‌آرا» به منظور گرامیداشت یادمان شهدا، ستارگان پرفروغ ایران، در این دانشگاه برنامه‌ریزی شد.

حسین یزدان شناس مشاور هنری رییس دانشگاه دامغان گفت: اولین جشنواره هنری جهان‌آرا هشتم الی دهم مهرماه ۱۴۰۲به همت دانشکده هنر دانشگاه دامغان در ۱۴ رشته برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در موضوعات مرتبط با شهدا تا تاریخ ۱۸ شهریور از طریق پیام‌رسان‌های تلگرام یا بله به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی اضافه کرد: موضوع‌های این جشنواره شامل موضوع‌های مرتبط با شهدای تاریخ معاصر، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای سلامت در نظرگرفته شده است.

یزدان شناس به بخش‌های جشنواره اشاره کرد و گفت: فیلم کوتاه (داستانی، مستند و انیمیشن)، نقاشی، نمایش رادیویی، فیلمنامه، گویندگی، خوشنویسی و نقاشی‌خط، پادکست، عکس، موشن‌گرافیک، پوستر و نقاشی دیجیتال، شعر، داستان کوتاه، نمایشنامه و اجرای صحنه‌ای، از جمله بخش‌های این جشنواره است.

دانشگاه دامغان میزبان «جشنواره هنری جهان‌آرا» با موضوع شهدا است

یزدان شناس تصریح کرد: تولید آثار ارسالی نباید بیش از ۲ سال گذشته باشد و بر این اساس، آثار ارسالی به دبیرخانه باید پس از شهریور ۱۴۰۰ تولید شده باشند.

وی خاطرنشان کرد: افراد علاقه‌مند برای آگاهی از شرایط ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی @jahanara_۱۴۰۲ در پیام‌رسان‌های تلگرام و بله مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.