سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جراح آمریکایی: همه گلوله‌ها و بمب‌های استفاده شده در غزه، آمریکایی است

جراح آمریکایی که در غزه حضور داشته ضمن ابراز خشم از ارسال سلاح به اسرائیل اذعان کرد سلاح‌های استفاده شده در جنگ غزه متعلق به آمریکا بوده است.

شبکه تلویزیونی راشاتودی گزارش داد: پزشکان آمریکایی که در غزه حضور داشته اند، پس از بازگشت از غزه، خاطرات وحشتناکی را تعریف می‌کنند.

 فیروز سیدوآ، جراح آمریکایی که در غزه حضور داشته است، می‌گوید: فلسطینی‌های ساکن غزه، آسیب‌های روانی بسیار زیادی متحمل شده اند.

این جراح آمریکایی ساکن لوییزیانا تصریح کرد: یک چیز که اصلا انتظار آن را نداشتم ببینم، تعداد زیاد بچه‌هایی بود که از ناحیه سر و سینه، هدف گلوله قرار گرفته بودند. همه پزشکانی که در غزه حضور داشته اند، هر روز دستکم یک کودک را دیده اند که از ناحیه سر و سینه، هدف گلوله قرار گرفته است.

او گفت: این اتفاقات نمی‌تواند تصادفی باشد. من با مشاهده این وضع، به شدت عصبانی شدم، زیرا من آمریکایی هستم و می‌دانم که دولت من، پول تک تک گلوله‌ها و بمب‌هایی را می‌دهد که در آنجا استفاده می‌شود. همه اینها از ایالات متحده می‌آید. راستش را بخواهید خیلی خشمگین شده بودم. واقعا برایم ناراحت کننده بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۴۷ ۱۵ مهر ۱۴۰۳
ابر قدرتی که جنون گرفته کل حیات رو هم از بین ببره به هیچ کجاش نیست.
ناشناس
۱۱:۲۰ ۱۵ مهر ۱۴۰۳
ببخشیدا کله پخته گوسفند داخل سینی ابگوشت کله فروشی سر خیابان ما هم میداند اسراییل یکی از ایالات امریکاست ایالت ۵۲
ابراهیم پهلو
۱۰:۲۸ ۱۵ مهر ۱۴۰۳
ایجاد جنگها یا بر اثر اختلاف عقیده مثل یمن واسراییل و میانمار ویا براثر مالکیت ارضی مثل ارمنستان و در همه ی جنگها فروشندگان صلاح نقش اساسی در شعله ورکردن جنگ دارند
سامی
۱۰:۰۶ ۱۵ مهر ۱۴۰۳
همه بمب های هم حزب ا.. و حماس استفاده میکنند ایرانیه
ناشناس
۱۰:۲۰ ۱۵ مهر ۱۴۰۳
همون بمب‌ها تا حالا چند تا نوزاد رو کشتن انسان؟
مسلم
۱۰:۲۹ ۱۵ مهر ۱۴۰۳
مقایسه کردن از لحاظ فلسفه مغلطه کاری است. استفاده مناسب و برای دفاع از خود و حمله به پایگاه های نظامی تاکنون توسط حزب الله یا ایران انجام شده. یعنی رعایت اخلاق و انسانیت از طرف ایران در دفاع از خود و مظلوم با اینکه اسرائیل وحشی گری می کنه به تمام معنا