یک وب سایت انگلیسی فاش کرد که تجاوز رژیم صهیونیستی به حدیده یمن با استفاده از سلاح‌هایی انجام شد که در انگلیس ساخته شده بودند.

وب سایت انگلیسی «محرمانه» روز جمعه در گزارشی فاش کرد که بمباران شدید یمن که توسط رژیم تروریستی اسرائیل انجام شد با استفاده از سلاح‌های انگلیسی صورت گرفت.

براساس گزارش المیادین، این وب‌سایت اعلام کرد که حملات رژیم تروریستی اسرائیل به بندر حدیده در یمن با استفاده از سلاح‌هایی انجام شد که انگلیس در ساخت آنها مشارکت داشت. این حملات وضعیت رو به وخامت انسانی در یمن را تشدید کرد.

رژیم تروریستی اسرائیل دو بار در سال جاری یمن را بمباران کرد و این بمباران با استفاده از هواپیما‌های جنگنده F-۳۵ انجام شد. شرکت‌های انگلیسی حدود ۱۵ درصد از قطعات مورد استفاده در این جنگنده‌ها از جمله صندلی پرتابی و بدنه عقب را تولید می‌کنند.

به گفته این وب سایت، دولت کایر استارمر، نخست وزیر انگلیس همچنان به شرکت‌های انگلیسی اجازه می‌دهد تا قطعات جنگنده‌های اف-۳۵ را برای استفاده این رژیم تروریستی صادر کنند.

این وب‌سایت انگلیسی همچنین فاش کرد که جت‌های جنگنده F-۳۵ توسط لاکهید مارتین در آمریکا مونتاژ می‌شوند و زنجیره تامین جهانی آن از طریق انگلیس گسترش می‌یابد. جنگنده‌هایی که انگلیس در ساخت آنها مشارکت داشته، نقش اساسی در جنایات نسل کشی اسرائیل در نوار غزه که منجر به شهید شدن بیش از ۴۰۰۰۰ فلسطینی شد، دارند.

این در حالی است که رژیم اشغالگر اسرائیل به جنایات خود در غزه و لبنان ادامه می‌دهد و کشتار‌های بیشتری را علیه غیرنظامیان انجام می‌دهد. این جنایات با حمایت غرب، به ویژه با حمایت آمریکا و انگلیس که با سلاح و اطلاعات در حملات خود از این رژیم حمایت می‌کنند، اتفاق می‌افتد.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار