سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای بیش از ۵۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در اردبیل

رییس هیات ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و محلی استان اردبیل گفت: بیش از ۵۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی طی ۶ ماهه گذشته سال‌جاری در اردبیل برگزار شده است.

علی تقی زاده ضمن تسلیت شهادت دبیر کل حزب الله لبنان و تبریک عملیات «وعده صادق» توسط سپاه پاسداران اظهار کرد: این وعده یک وعده صادق بود که لرزه بر پیکره اسرائیل و حامیانش انداخت و نشان داد که ملت ایران با تمام توان با رهنمود‌های مقام معظم رهبری از مردم مظلوم فلسطین و لبنان حمایت کرده است و در این راه استوار و ثابت قدم خواهد بود.

او با اشاره به برگزاری بیش از ۵۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی طی ۶ ماهه گذشته سال‌جاری افزود: هیأت استان اردبیل توانست با تمام کم بود‌ها بیش از ۸ اعزام در مسابقات مختلف ورزشی در سطح ملی داشته باشد و همچنین در این مدت توانست به تمام هیأت‌های ورزشی در سطح استان لوازم ورزشی و پک‌های بازی‌های بومی و محلی اعم از وسایل چوب کشی، هفت سنگ و دال پلان تجهیز بکند.

رئیس هیأت روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و محلی استان اردبیل بیان کرد: تنها در شهر اردبیل ۴ زمین مینی فوتبال روستایی در حال انجام است که در حال حاضر در شهرستان‌های مشگین‌شهر، نیر، گرمی و انگوت هم این مهم در حال انجام هست و باید اشاره کرد که ۲ باب خانه کشتی هم در دستور کار هیأت هست که پس از جانمایی زمین این کار مهم هم انجام خواهد گرفت.

تقی‌زاده با تاکید بر اینکه جلسه هیأت رئیسه برای پیشبرد اهداف هیأت و هماهنگی برنامه‌ها برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: با وفاقی که در بین اعضای هیأت و کمیته‌های مختلف وجود دارد توانستیم مسابقات و جشنواره‌های ورزشی را برگزار بکنیم و با همین هم دلی و یکپارچگی توانستیم عناوین مختلف ورزشی را در مسابقات کشوری از جمله رتبه هشتم در مسابقات فوتسال جام پرچم، کسب رتبه سوم در مسابقات چوب کشی به دست آوریم.

او تصریح کرد: تمام تلاش ما این خواهد بود که تمام مسابقات و جشنواره‌ها را در سطح استان در راستای حمایت از ورزش روستایی و عشایری و ایجاد نشاط و بالا بردن روحیه ورزشکاران روستایی برگزار کنیم و بتوانیم در تمام مسابقات کشوری تیم منتخب از استان اعزام بکنیم.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.