سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر استاندار کرمان از تلاش‌های فراجا در تامین امنیت

امروز همزمان با هفته نیروی انتظامی، استاندار کرمان‌با سردار ناصر فرشید فرمانده انتظامی استان کرمان دیدار داشت.

 محمدمهدی فداکار  شنبه ۱۴ مهر ماه به مناسبت هفته نیروی انتظامی با سردار ناصر فرشید فرمانده انتظامی استان کرمان دیدار داشت و از حضور همه جانبه فراجا در عرصه‌های امنیتی، اجتماعی و ایمنی قدردانی کرد.

محمد مهدی فداکار، استاندار کرمان با خداقوت به کادر انتظامی استان، به تنوع حوزه‌های ماموریتی فراجا پرداخت و گفت: گستردگی کرمان و تنوع تهدید‌های موجود از قاچاق سوخت و مواد مخدر تا ماموریت‌های معمول انتظامی در رسیدگی به قتل، نزاع، سرقت و غیره، استان را در شرایط ویژه‌ای قرار داده است. 

وی افزود: بسیاری از استان‌ها با معضل قاچاق سوخت و جابجایی غیرمجاز اتباع خارجی مواجه نیستند در صورتی که استان کرمان در این زمینه مراقبت‌های ویژه می‌خواهد.

استاندار کرمان گفت: علی‌رغم تهدیدات استان، اما امکانات نیروی انتظامی به تناسب آن رشد نکرده و ظرفیتی برای آن ایجاد نشده است، اما با این وجود تمام تلاش فراجا برای تامین امنیت پایدار در استان و احساس امنیت و آرامش در جامعه به کار گرفته می‌شود.

ناصر فرشید، فرمانده انتظامی استان کرمان در این دیدار گزارشی از اهم ماموریت‌ها و عملکرد فرماندهی انتظامی در استان ارائه داد و گفت: جمع کثیری از همکاران ما در اجرای ماموریت‌های خود و تامین امنیت جامعه به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند.

هفته نیروی انتظامی در سال ۱۴۰۳ به شعار «پلیس هوشمند، مردم قانون‌مدار» نام گرفته است. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.