سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با ارائه آخرین یافته‌ها و دستاورد‌ها

همایش کشوری دیابت در مشهد پایان یافت

دبیر اجرایی دومین همایش کشوری دیابت گفت: با ارائه آخرین یافته‌ها و دستاورد‌ها همایش کشوری دیابت در مشهد پایان یافت.

دبیر اجرایی دومین همایش کشوری دیابت گفت: این همایش کشور که از دیروز با حضور بیش از ۳۰۰ پزشک برجسته از استان‌های خراسان رضوی، تهران و اصفهان در هتل پردیسان مشهد آغاز شده بود، امروز به پایان رسید.

دکتر علی اکبر رئوف افزود: آخرین یافته‌ها و آمار‌های علم پزشکی درباره پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری دیابت در این همایش ارائه شد.

رئوف ادامه داد: در این همایش پزشکان متخصص و فوق تخصص در رشته‌های غدد، داخلی، قلب و عروق و کلیه دربارا پیاده سازی دانش علمی در عملکرد بالینی روزمره بیماران دیابتی به بحث و بررسی پرداختند و جدیدترین یافته‌های علمی را ارائه دادند.

وی بیان کرد: مدیریت وزن، دارو درمانی، اهمیت مفهوم درمان، فشار خون، فناوری‌های جدید دیابت، نارسایی قلبی، نارسایی شریانی، درمان آنتی پلاکت، زخم پای دیابتی و چشم انداز‌های آینده آن، مراقبت و پیشگیری جامع از زخم پای دیابتی، آنتی بیوتیک درمانی در زخم پای دیابتی و پانسمان‌های جدید آن و انسولین درمانی، از جمله موضوعات مطرح شده در این همایش بود.

رئوف ادامه داد: نفروپاتی دیابتی و رتینوپاتی دیابتی، بیماری کبد چرب و دیابت و ناتوانی جنسی غیر هورمونی از دیگر موضوعات مطرح شده در این همایش بود.

به گفته دکتر رئوف در این همایش چهار کارگاه و چهار سمپوزیوم دارویی برگزار شد و ۳۰۰ پزشک از سه استان خراسان رضوی، تهران و اصفهان به صورت آنلاین و بر خط حضور داشتند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.