سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خط سیاسی مسؤلان باید خط رهبر باشد

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به وضعیت سرنوشت ساز کنونی منطقه و کشور گفت: خط فکری و سیاسی همه مسؤلان باید همان خط و فکر رهبر معظم انقلاب باشد.

سردار عباسقلی زاده در مراسم بزرگداشت شهدای مقاومت و شکرگزاری عملیات وعده صادق ۲ در شهرستان مرند با اشاره به فتنه‌ها و حوادث رخ داده در طول ۴۵ سال عمر انقلاب اسلامی گفت: هریک از این فتنه‌ها برای سرنگونی هر انقلابی کافی بود، اما انقلاب اسلامی ایران به لطف الهی و توجهات امام زمان (عج) و به برکت وجود ولایت فقیه از تمامی فتنه‌ها سربلند بیرون آمده است.

وی با بیان اینکه امروز با دشمنی بسیار قدرتمند از نظر تسلیحاتی روبرو هستیم خاطر نشان کرد: دشمن خوب می‌داند که پشتیبانی مردم ایران از ولایت فقیه قدرتی بالاتر از هر اسلحه دارد.

فرمانده سپاه عاشورا ایران را یکی از قدرتمندترین و امن‌ترین کشور‌های دنیا عنوان کرد و گفت: پاسخگویی به جنایات رژیم سفاک صیهونیستی نشانگر اقتدار ایران است که هیچ حکومتی به جز ایران این جرأت را نداشته است.
سردار عباسقلی زاده با بیان اینکه منشأ اقتدار نیرو‌های جبهه مقاومت لطف خداوند متعال، اعتقاد به رسالت رسول اکرم و ولایت اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) است افزود: دشمن در محاسبات جنگی خود قادر به محاسبه قدرت الهی و انگیزه معنوی نیرو‌های حزب الله نیست.

وی بر ضرورت ادامه راه حزب الله و سازش ناپذیری با اسرائیل جنایتکار تا محو این غده سرطانی تاکید کرد و گفت: بر تمامی خواص و عوام واجب است در تمامی صحنه‌های انقلابی حضور داشته باشند و از تفرقه پرهیز کنند تا رژیم صهیونیستی در مقابل مشت یکپارچه امت اسلام زمین گیر شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.