سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش آموزشی، ترویجی سبد کودی کشاورزی با حضور ۱۹ استان + فیلم

با حضور ۱۹ استان همایش آموزشی، ترویجی سبد کودی کشاورزی در اراک برگزار شد.

پنجمین همایش آموزشی، ترویجی و معرفی محصولات سبد کودی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با حضور ۱۹ استان کشور در اراک برگزار شد.

مدیر شرکت خدمات، حمایتی و کشاورزی استان گفت: این همایش با حضور ۱۹ شرکت تولید کننده برتر کشور و ۸۵ کارگزار و فروشندگی مجاز در سطح استان و کشاورزان پیشرو و متولیان بخش کشاورزی برگزار شد.

موسوی ارتباط بین حلقه‌های زنجیره تولید، توزیع و مصرف، حمایت از تولید، کوتاه کردن دست یکسری افراد سودجو و فرصت طلب از شبکه توزیع، در اختیار قراردادن کود‌های مرغوب و با کیفیت به کشاورزان و حمایت از امنیت غذایی را از اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد.

او گفت: این‌ها همه شرکت‌هایی هستند که مُجاز می‌باشند و محصولاتشان دارای شماره ثبت کودی می‌باشد و علاوه برآن نظارتی که شرکت خدمات، حمایتی و کشاورزی از ان دارد کشاورزان هیچ گونه نگرانی از لحاظ کیفی کود‌های تولید نداشته باشند.

مدیر بازاریابی و امور مُشتریان شرکت خدمات، حمایتی و کشاورزی کشور هم گفت: در راستای طرح خودکفایی کود‌های کشاورزی، این شرکت اقدام به برگزاری همایش‌های یکروزه در استان‌های سراسر کشور می‌کند که هاین همایشی که در استان مرکزی و در شهر اراک برگزار شد هفدهمین همایش‌ی است مکه در کشور برگزار می‌شود.

سعیدی افزود: هدف اصلی از همایش آشنایی کشاورزان با جدیدترین محصولات کودی تولید شده می‌باشد و علاوه بر کود‌های پایه کشاورزان باید از کود‌های ریزمغذی و عالی برای افزایش کیفیت و افزایش محصول استفاده کنند. او گفت: در سال جاری بیش از سه میلیون تن کود توسط شرکت خدمات، حمایتی کشاورزی کشور در استان‌ها توزیع می‌شود.

در این همایش شرکت‌های تولید کننده آخرین دستاورد‌ها و فناوری‌های نوین کودی خود را به نمایش گذاشتند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.