سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان قم:

پلیس به دنبال ایجاد آسایش و آرامش برای مردم است

سردار میرحیدری گفت: پلیس در همه ماموریت‌ها به دنبال آن است که بتواند از حقوق مردم به درستی حراست و آرامش و آسایش مردم را فراهم کند.

فرمانده انتظامی استان قم به مناسبت هفته فراجا در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم گفت: مجموعه انتظامی استان با وجود فرزندان شما مردم عزیز، عزیزانی عاشق اسلام و انقلاب اسلامی و اهداف آن امام بزرگوار هستند و امروز در این سنگر‌ها به عنوان سرباز ولایت مهم‌ترین وظیفه آنها دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی تعیین شده است.

سردار محمدرضا میرحیدری افزود: روح انقلاب اسلامی با همدلی بین دستگاه‌های امنیتی اعم از انتظامی استان در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی و دستگاه اطلاعاتی این رسالت سنگین را با تمام قوت دارند دنبال می‌کنند و هدف شان این ودیعه الهی که نتیجه فداکاری‌های امت ما خصوصاً خون شهدای ما هست حفظ شود.

وی گفت: پلیس در همه ماموریت‌ها به دنبال آن است که بتواند از حقوق شما مردم عزیز به درستی حراست و آرامش و آسایش شما مردم عزیز را برقرار کند و در مقابل ظالمان با قوت و با اقتدار از جان خودشان می‌گذرند که آنها نتوانند در سطح جامعه ابراز وجود کنند و وجود خودشان را خالصانه در کف دست گرفته و در تمام ساعات عمرشان در خدمت شما هستند.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: فرقی که بین کار پلیس با سایر دستگاه‌ها وجود دارد این است که عزیزان ما هر آن و هر ساعت باید آماده انجام ماموریت باشند باید با تمام وجود در ساعات استراحت هم اگر خبری اعلام شد بلافاصله در یگان خود در کنار هم‌رزمان شان برای استقرار امنیت حضور پیدا کنند، به حق نقش خانواده‌های عزیزان انتظامی اگر از آنها بیشتر نباشد کمتر نیست و در ثواب آنها شریک هستند.

سردار میرحیدری گفت: امروز مجموعه انتظامی استان با ۱۲۴ شهید عزیز از شهید سردار حاج خداکرم گرفته به عنوان فرمانده رشید که در ذهن شما باقیست تا شهدای عزیزی که جان خود را فدا کردند در دفاع از ارزش‌ها جان خود را فدا کردند و در طبق اخلاص گذاشتند و امروز همکاران ما برای انجام ماموریت وظیفه خود را دنبال می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز شعار ما در هفته انتظامی «پلیس هوشمند مردم قانون مدار» است، در کلیه پلیس‌های تخصصی ما در جهت ارتقاء سطح توان عمومی نسبت به هوشمندسازی ماموریت‌ها و ارتقاء توانایی پلیس اقداماتی در سطح حوزه‌های تخصصی انجام شده و بحمدالله با اقدامات ارزشمندی در جهت افزایش امنیت هر روزه در ارتباط با کاهش جرائم توفیقات ارزشمندی را شاهد هستیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.