سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین فرمانده انتظامی زرند:

امروز در اوج آرامش و امنیت هستیم

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت: امروز به لطف حضرت آقا، در اوج آرامش و امنیت هستیم و باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.


سرهنگ پورسلطان جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان زرند به مناسبت هفته نیروی انتظامی در جمع نمازگران جمعه یزدان آباد گفت: دو نعمت بر مردم مجهول می‌ماند که یکی نعمت سلامتی و دیگری نعمت امنیت است.
 
وی افزود: امروز مردم عراق و افغانستان معنی امنیت را خوب می دانند و به این واقفند که داشتن امنیت چه نعمت بزرگی است.
 
سرهنگ پورسلطان تصریح کرد: امروز به لطف حضرت آقا، در اوج آرامش و امنیت هستیم و باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.
 
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان زرند گفت: خدا را شکر ما سربازان امنیت، لباس خدمت به شما مردم را پوشیدیم که خدمتگزار شما مردم باشیم.

وی خطاب به مردم افزود: امنیت ایجاد نمی شود؛ جز با همکاری شما مردم و امربه معروف و نهی از منکر جایگاه ما را در امنیت تعریف می‌کند پس شما در حوزه امنیت نقش دارید و دخیل هستید.

سرهنگ پورسلطان بیان داشت: دشمن قصد به زانو درآوردن ستون‌های انقلاب که یکی ازآن ها نیروی انتطامی است را دارد و باید مواظب باشیم.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان زرند تصریح کرد: ماهی نیست که بگذرد و از برداران نیرو‌های امنیت شهید ندهیم، و این دلاوران نیروی انتظامی برای امنیت مردم به بهترین درجه یعنی شهادت نائل می‌شوند.

وی خطاب به مردم گفت: من خواستار همکاری و حمایت شما از نیرو‌های انتظامی هستم و ما کنار شما هستیم و برای امنیت شما تلاش می‌کنیم.

سرهنگ پورسلطان افزود: تلاش همکاران ما و همکاری در منطقه شما مردم باعث کم شدن آمارسرقت شده است و این یعنی شما درکنار نیرو‌های انتظامی هستید. 

در پایان این آیین از پیشکسوتان نیروی انتظامی تجلیل شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.