سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایران اسلامی دست از مبارزه با رژیم صهیونیستی نخواهد کشید

امام جمعه موقت بیرجند گفت: ایران اسلامی تا نابودی رژیم صهیونیستی دست از مبارزه با آمریکا و اسرائیل بر نخواهد داشت.

حجت الاسلام مختاری امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند که در مسجد جامع مصلی المهدی (عج) برگزار شد با اشاره به عملیات وعده صادق ۲ گفت: این عملیات نشانگر توان بالای نظامی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران و توان علمی، فنی، انسانیت و اخلاق مداری نیرو‌های مسلح است در حالی که منابع و پایگاه‌های نظامی محدود را هدف قرار دادند.

او با اشاره به مطالبات جدی مردم سراسر کشور برای پاسخ دادن به رژیم صهیونیستی بعد از شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سایر شهدای مقامت افزود: این اتفاق مبارک با اتحاد نیرو‌های مسلح، دولت و مردم رقم خورد و همگان را خوشحال کرد لذا از سپاه، ارتش و نیرو‌های مسلح به جد قدردانی می‌کنیم.

حجت الاسلام مختاری اظهار کرد: اگر مسلمانان به موضوع مبارزه با مستکبران توجه می‌‎کردند سرنوشت کشور‌های اسلامی این گونه نبود، امروز ایران اسلامی یک تنه با پرچمداری ولایت فقیه بار بر زمین مانده امت اسلامی را به دوش می‌کشد.

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: ایران اسلامی به تشکیل جبهه مقاومت کمک کرده و در مقابل استکبار و آمریکا ایستاده و تا نابودی رژیم صهیونیستی دست از این مبارزه بر نخواهد داشت.

او ضمن قدردانی از رئیس جمهور در همدلی و همکاری با مردم، رهبری و نیرو‌های مسلح گفت: به رئیس جمهور متدین خود عرض می‌کنیم آغوش ولایت و ملت به روی شما باز است، با این سیل خروشان مردم همراه شوید و با ولایت به سمت تمدن اسلامی و ظهور امام زمان (عج) حرکت کنیم.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه امت اسلامی باید به آغوش ولایت برگردد تصریح کرد: امروز مقام معظم رهبری پرچمدار جهان با عزت اسلام هستند که با تقوای جامع، خالص و فراگیر یقینا برکت دنیا و آخرت نصیب خواهد شد.

امام جمعه موقت بیرجند همچنین با اشاره به هفته انتظامی (۱۳ تا ۱۹ مهر) عنوان کرد: امیدواریم با داشتن پلیس هوشمند و هوشمندسازی پلیس همچنین مردم قانون‌مدار، آگاه و عامل به قانون مسئولان نیز قدردان و قدرشناس آنها بوده و پشتیبانی‌ها و حمایت‌های تجهیزاتی لازم را داشته باشند.

او با گرامیداشت یاد شهدای امنیت و مقاومت گفت: شهادت عالم مجاهد و با فضیلت، سید حسن نصرالله همه آزادی خواهان دنیای اسلام و ملت ایران به خصوص رهبر معظم انقلاب را عزادار کرد، او مانند مالک اشتر برای امیرالمومنین (ع) بود.

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.