سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرآیند خودکنترلی استانداردسازی موجب ارتقا کیفیت کالاها می شود

مدیرکل استاندارد البرز گفت: از فرآیند‌های خودکنترلی در استانداردسازی و کیفیت بخشی محصولات استقبال می‌کنیم.

محمد آئینی از انعقاد تفاهم نامه با شرکت تعاونی تأمین نیاز اعضای انجمن صنفی تولیدکنندگان سازه های ساختمانی خبر داد و گفت:هدف از انعقاد این تفاهم نامه ایجاد بستری مناسب برای هموار کردن مسیر رشد، توسعه کیفیت، استانداردسازی و بهبود اجرای استاندارد‌های ملی مرتبط در حوزه تولید سازه‌های فولادی است.

وی افزود: استانداردسازی سازه‌های فولادی در حوزه ساخت و ساز‌های ساختمانی با اهمیت است و بی توجهی به آن موجب مشکلات بسیاری در آینده خواهد بود. 

محمد آئینی از دیگر موضوعات مهم این تفاهم نامه را همفکری در نظارت بر اجرای استاندارد‌های اجباری مرتبط، مشارکت در ترویج فرهنگ استاندارد در جامعه و صنایع، افزایش سطح علمی و فنی اعضای تعاونی و گسترش تولید سازه‌های استاندارد در کارخانه‌های مرتبط عنوان کرد.

 مدیرکل استاندارد استان البرز گفت: در مباحث نظارتی، با رعایت اصول استاندارد هیچ نظارتی بالاتر و سالم‌تر از فرآیند خـودکنترلی نیست چراکه با حس مسئولیت پذیری بیشتر نسبت به انجام وظایف خود اهتمام دارند خود کنترلی موجب می‌شود تا افراد، تعاونی‌ها و سازمان‌ها با کنترل پیش از عمل، سیستم را به سمت رعایت الزامات استاندارد و تضمین کیفیت سوق دهندو از انحراف در آن جلوگیری کنند.

محمد آئینی افزود: انعقاد تفاهم نامه با سازمان ها و تعاونی‌ها موجب ارتقای الزامات استاندارد، ارتقای آگاهی و فرهنگ جامعه در جهت ارائه کالا و خدمات با کیفیت می شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.