سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی ۱۵ غرفه صنایع دستی در نمایشگاه کنگره ۱۴۵۰۰ شهید دفاع مقدس

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مازندران از برپایی ۱۵ غرفه صنایع‌ دستی در نمایشگاه دومین کنگره ۱۴۵۰۰ شهید دفاع مقدس در مازندران خبر داد.

حسین ایزدی مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مازندران در حاشیه بازدید از نمایشگه جنبی دومین کنگره ۱۴۵۰۰ شهید مازندران، گفت: محصولات هنری هنرمندان صنایع‌ دستی مازندران در در قالب ۱۵ غرفه در دومین نمایشگاه کنگره ۱۴۵۰۰ شهید دفاع مقدس که در مازندران برگزار شد؛ عرضه شد.

او با اشاره به برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در حاشیه برگزاری دومین کنگره ۱۴۵۰۰ شهید در مازندران، افزود: در این غرفه‌های صنایع‌دستی محصولات مختلفی در رشته‌های نساجی سنتی، خراطی، سفال و سرامیک و لاک‌تراشی به نمایش گذاشته شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با اشاره به حضور خانواده شهدای ۱۴۵۰۰ شهید مازندران و اقشار مختلف جامعه از سراسر کشور در این کنگره، گفت: خوشبختانه ارزش‌ها و اعتقادات علوی با هنر و فرهنگ هنرمندان و صنعت‌گران مازندرانی عجین شده است و این رمز ماندگاری این ارزش‌هاست.

ایزدی به نقش هنرمندان در انتقال ارزش‌ها به نسل‌های آینده تاکید کرد و افزود: صنایع‌دستی رایج امروز برگرفته از هنر‌ها و ارزش‌ها و اعتقادات نیاکان ماست و می‌تواند انتقال دهنده ارزش‌های ما به نسل‌های آینده باشد.

نمایشگاه عفاف و حجاب به مناسبت دومین کنگره ۱۴۵۰۰ شهید دفاع مقدس در سایت نمایشگاه بین المللی قائمشهر برگزار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.