سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش نمایندگان مجلس به عملیات وعده صادق ۲

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به حمله موشکی سپاه به رژیم صهیونیستی واکنش نشان دادند.

صبح امروز حین نطق پیش از دستور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی درباره عملیات وعده صادق ۲ نمایندگان مجلس به سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و سپاه انقلابی تشکر تشکر پرداختند.

پس از آغاز جلسه علنی نمانیدگان در نطق‌های خود از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای حمله به رژیم صهیونیستی تقدیر کردند که متن سخنان آنها به شرح ذیل است:

بلوف نمی‌زنیم

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در تذکری ضمن قدردانی از عملیات شب گذشته موشکی سپاه و نیرو‌های مسلح گفت: صهیونیست‌ها و اربابان آنها تن‌ها گوشه‌ای از قدرت نظامی ما را دیدند.

وی اضافه کرد: ما بلوف نمی‌زنیم اسرائیل و باند تبهکارش به راستی که تار عنکبوتی بیش نیستند و دیشب این مساله نشان داده شد.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر اسرائیل دست از پا خطا کند پاسخ دردناک‌تری دریافت خواهد کرد.

هدیه‌ای جانانه به روح شهدا

سید جلیل میرمحمدی نماینده مردم میبد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز در واکنش به پاسخ جمهوری اسلامی ایران به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی اظهار کرد: پاسخ قاطع و دشمن شکن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هدیه‌ی جانانه‌ای که به روح پاک همه شهدا به ویژه سید مقاومت هدیه شد را از طرف همه نمایندگان مجلس به رهبری و به مردم عزیز ایران و به همه مظلومان جهان اسلام و مستضعفان جهان تبریک می‌گویم.

وی با تقدیر از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دست سپاه پاسداران درد نکند؛ ممنون آنها هستیم که دل مردم ایران را شاد کردند خدا دل همه‌شان را شاد کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قطعاً دشمن نابکار، اسرائیل خونخوار بداند که اگر بخواهد کوچک‌ترین تهدیدی داشته باشد ان‌شاءالله با پاسخ ویرانگر سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی روبرو خواهد شد.

اقدام سپاه بسیار به موقع بود

ولی‌الله بیاتی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس در واکنش یه پاسخ جمهوری اسلامی ایران به جنایات اخیر رژیم صهیونسیتی با بیان اینکه «از اقدام به موقع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکر می‌کنیم»، اظهار کرد: دیشب مشخص شد که چقدر مردم دنیا از رژیم صهیونیستی متنفر هستند.

وی تصریح کرد: جشن و پایکوبی که دیشب مردم ایران و مردم کشور‌های مختلف داشتند حاکی از این است که اقدام سپاه بسیار به موقع بود که جای تقدیر و تشکر دارد.

پاسخ‌های بدتری در انتظار اسرائیل است

مرتضی محمودی سخنگوی فراکسیون مقاومت مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز در تذکری ضمن تشکر از سپاه و نیرو‌های مسلح گفت: شب گذشته جمهوری اسلامی ایران و سپاه مقتدر بار دیگر امید را در دل مظلومان و مستضعفان زنده کرد. دیشب همه دیدند که میدان در دستان نیرو‌های انقلاب، مقاومت و جبهه انقلاب است.

وی ادامه داد: این گوشه‌ای از توان جمهوری اسلامی ایران است، اگر کوچک‌ترین گوشه چشمی به سمت جمهوری اسلامی ایران داشته باشند و بخواهند گزندی به ما برسانند با پاسخ‌های بدتری مواجه خواهند شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم نشان دادند از مسئولان جلوتر بوده و حمایت و بصیرت آنها باعث شد که مسئولان قدرت را به وضوح به دنیا نشان دهند.

هشدار به رژیم صهیونیستی

مالک شریعتی در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس عنوان کرد: یاد شهدای مدافع حرم و شهدای موشکی را در این روز عزیر گرامی می‌داریم. باید نعمت رهبری را شکر کنیم و از انسجام و وحدت داخلی‌مان به درگاه خداوند متعال سجده شکر به جا بیاوریم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از شورای عالی امنیت ملی به ویژه رئیس این شورا و رئیس جمهور محترم هم تشکر می‌کنیم و از سپاه انقلابی هم به واسطه یک اقدام ویژه انقلابی تشکر و قدردانی می‌کنیم. از شور انقلابی مردم که مطالبه می‌کردند و با مسئولان همراهی داشتند هم تشکر می‌کنیم.

شریعتی تاکید کرد: البته نمی‌توانیم حسرت خودمان را از اینکه امروز سخنرانی شهید بزرگوار سید حسن نصرالله را نخواهیم شنید ابراز نکنیم.

وی افزود: به رژیم صهیونیستی و آمریکا هشدار می‌دهیم که اگر اقدامی کنند تمام منافع نظامی، امنیتی و اقتصادی آنها در سراسر منطقه اهداف مشروع بوده و جزء اهداف نیرو‌های مسلح جبهه مقاومت به ویژه نیرو‌های مسلح ما قرار خواهد گرفت.

ریشه جنایتکار سرطان منطقه کنده خواهد شد

رحمت‌الله نوروزی در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس در واکنش به پاسخ جمهوری اسلامی ایران به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی و عملیات وعده صادق ۲ گفت: عملیات وعده صادق ۲ را به ملت عزیز ایران، سپاه قهرمان، ارتش دلاور، بسیجیان گرانقدر و تمام نیروهای مسلح تبریک می‌گوییم.

وی تصریح کرد: اسرائیل جنایتکار مهمان عزیز ما اسماعیل هنیه را در تهران به شهادت رساند، سید حسن نصرالله عزیز و سردار نیلفروشان و همه طهرانی‌مقدم‌ها و سردار سلیمانی‌ها را به شهادت رساند؛ دشمنان بدانند که ملت عزیز ایران و جوانان دلاور  ابهت پوشالی نتانیاهو و آمریکای جنایتکار را در وعده صادق درهم خواهد کوبید و ریشه جنایتکار سرطان منطقه به تعبیر رهبر عزیز انقلاب کنده خواهد شد.

شوخی بود!

زهرا سعیدی در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس در واکنش به پاسخ جمهوری اسلامی ایران به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد: اگر اسرائیلی‌ها مختصر عقلی داشته باشند، باید بدانند که اتفاقات دیشب در حد یک شوخی و کوچک‌ترین امکانات ملت شریف ایران بود.

وی عنوان کرد: قطعاً اگر رژیم صهیونیستی بخواهد دست از پا خطا کند، تمامی ایران در مقابل اشتباه آنها خواهند ایستاد و آنها قطعاً ضرر خواهند کرد.

اخطار به صهیونیست‌ها

علی خضریان در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس در واکنش یه پاسخ جمهوری اسلامی ایران به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی گفت: از طرف همه همکاران خودم در مجلس، کمیسیون امنیت ملی و فراکسیون مقاومت مجلس به همه نیرو‌های مسلح قهرمان جمهوری اسلامی ایران به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران خدا قوت عرض می‌کنم.

وی با اشاره به شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان در پی جنایات رژیم صهیونیستی عنوان کرد: جای فرمانده رشید حزب الله لبنان، فخر جهان اسلام، حجت الاسلام والمسلمین شهید سید حسن نصرالله خالی است که امروز و این فتح مبینی که آغاز شده و به ثمر خواهد رسید را ببیند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین به رژیم صهیونیستی اخطار می‌دهم که اگر دوباره دست از پا خطا کند، این بار دیگر اینگونه نیست که جمهوری اسلامی ایران فقط زیرساخت‌های نظامی آنها را بزند بلکه به مناطق دیگر نیز دسترسی خواهد داشت و این موضوع را در دفاع مشروع خود پیش فرض می‌داند.

چقدر قشنگ و زیباست

حجت الاسلام جواد نیک‌بین در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس در تذکری گفت: اگر سیدحسن نصرالله رفت بدانیم نصر خدا باقی ماند و امروز نصرالله آغاز شد. اگر ما در این چند ماه تعلل کردیم نه به خاطر این بود که می‌ترسیدیم. بلکه قرارمان بر این بود تا در لحظه‌ای درست و در ماه اکتبر که برای رژیم صهیونیستی ماه نکبت است، این ماه را روزش را برای رژیم صهیونیستی شب کنیم.

وی ادامه داد: پس اگر تاکنون تحمل کردیم برای تاکتیکی دقیق بود. بدانید این ۲۰۰ موشک، ۱۰ درصد از یکی از صد‌ها زاغه مهمات ایران بود که شلیک شد. صهیونیست‌ها بدانید اگر دست از پا خطا کنید، تمامی منافع شما را نه در منطقه بلکه در کل دنیا از بین می‌بریم.

نماینده کاشمر گفت: امروز الحمدلله ما فقط موشک نداریم ما بمب اتمی به نام جبهه مقاومت داریم. امروز هر کس بخواهد دستش را به ایران دراز کند دست و پایش را قطع می‌کنیم. به آمریکایی‌ها عرض می‌کنم هرچه زودتر منطقه را ترک کنید. چون شاید فردا دیگر فرصت نباشد. دشمن بداند اگر باد بکارد طوفان درو خواهد کرد.

نیک بین تاکید کرد: دشمنان بدانند که با دم شیر نمی‌توانند بازی کنند اگر با دم شیر بازی کنند باید بدانند که فردا باید با شیر هم مقابله کنند. این پیروزی فقط از آن ایران نیست. این پیروزی جبهه مقاومت، غزه، لبنان، یمن، سوریه و ایران است. ما خطابمان به دوستانمان در سپاه هم این است که لطفاً کمی از زمین‌های فلسطین اشغالی را باقی بگذارید تا در آن نماز بخوانیم.

وی در پایان گفت: امروز فهمیدیم که دستاورد‌های سپاه چقدر قشنگ و زیباست. تشکر می‌کنم از آقای قالیباف که آقای حاجی‌زاده فرمود اگر این مرد نبود سکو‌های پرتاب موشک را هم نداشتیم.

آرامش مجاهدان

مجید نصیرپور عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس تاکید کرد: تشکر می‌کنم از رهبری معظم انقلاب به جهت حسن تدبیر و اقدامات راهبردی که در روز‌های اخیر و شب گذشته اتفاق افتاد و یاد می‌کنم از امام و شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافعین حرم و همه آنانی که خون پاکشان را در جهت حفظ انقلاب اسلامی فدا کردند و یاد می‌کنم از شهدای گردان‌های تخریب لشکر ۲۷ و تخریب لشکر عاشورا.

وی ادامه داد: اقدام دیشب لشکریان حزب الله موجب آرامش مجاهدان و مردم شد و به رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنم این عملیات برداشتن درب قلعه خیبر بود و اگر دست از پا خطا کنند تمام مجاهدین ما در تمام عرصه‌های آن رژیم غاصب حاضر خواهند شد و انتقام خون شهدا را در میدان می‌گیرند. این بمباران پاسخ تجاوزات بی‌شرمانه رژیم صهیونیستی بود و تاکید می‌کنم در آغاز راه هستیم.

نشاط و شادابی جهان اسلام

محمدنور دهانی نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس در نطق میان دستور خود با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان عنوان کرد: گستاخی و دهن کجی رژیم سفاک رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنیم و از سپاه پاسداران بابت عملیات وعده صادق ۲ که انجام دادند و موجبات نشاط و شادابی در جهان اسلام و کشور عزیزمان را فراهم کردند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

آغازی برای پایان رژیم صهیونیستی

رحمدل بامری نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ صحن مجلس در تذکری با اشاره به عملیات وعده صادق ۲ عنوان کرد: آمریکای جهان‌خوار و اسرائیل غاصب بدانند که این عملیات آغاز بود و همانطور که شهید سلیمانی فرمودند جنگ را شروع خواهند کرد، اما پایان آن را ما تعیین خواهیم کرد؛ وعده صادق ۲ آغازی بود برای پایان رژیم صهیونیستی و اگر دست از پا خطا کند قطعاً با پیروزمندی رزمندگان اسلام و ایران عزیز از روی زمین محو خواهند شد.

دست مریزاد

یاسر اسلام‌دوست نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیروز و دیشب دل میلیون‌ها ایرانی و غیر ایرانی را با عملیات وعده صادق ۲ شاد کرد. دست مریزاد می‌گویم به این عزیزان.

نهضت ادامه دارد

احد بیوته نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز چهارشنبه ۱۱ شش ۱۴۰۳ صحن مجلس در نطق اضطراری خود با اشاره به عملیات وعده صادق ۲ عنوان کرد: به امت اسلام که فرزندان غیور آنها دوباره تاریخ‌سازی و حماسه‌آفرینی کردند عرض تبریک و چشم روشنی دارم و این عملیات غرورآفرین را به روح شهید هنیه و شهید نیلفروشان و مردم ولایتمدار ایران عزیز تقدیم می‌کنیم که همه دغدغه خونخواهی میهمان عزیزمان را داشتند.

وی با بیان اینکه «این یک واقعیت است که شهید سلیمانی پیروانش را تربیت نموده است و این نهضت ادامه دارد تا زمانی که مظلومی بی‌یاور در دنیا نماند»، اظهار کرد: نماز شکر دیشب مناطق ستم دیده نمازی است که در تاریخ خواهند نوشت و از آن خواهند گفت و همه ستمکاران باید سرمشق رفتار و کردار خود کنند.

خسته نباشید

فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ صحن مجلس در تذکری با اشاره به عملیات وعده صادق ۲ عنوان کرد: از وعده صادق ۲ اقدام بسیار ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارتش جمهوری اسلامی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح برای گرفتن انتقام خون شهیدان اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و عباس نیلفروشان تشکر و به همه عزیزان در نیرو‌های مسلح خدا قوت و خسته نباشید عرض می‌کنم. همچنین به رهبر خردمند ملت شریف ایران و محور مقاومت تبریک می‌گویند.

وی تصریح کرد: صفاکان، جلادان و گردانندگان رژیم صهیونیستی بدانند جنات و کشتار‌های بی‌رحمانه و وحشیانه کودکان زنان و مردان بی‌گناه، بدون پاسخ نخواهد ماند من بعد نیز مرتکب هر اقدام مذبوحانه‌ای شوند پاسخ‌های کوبنده‌تر و ویرانگری را دریافت خواهند کرد و در مکان‌های فرار و اختفای‌شان و همچنین در پناهگاه‌های حقیرانه و ذلیلانه خود نیز نتایج عقوبت اعمال ننگین خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن خواهند چشید.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: به سردمداران آمریکا و کارفرمایان قتل و کشتار مردم مظلوم غزه و لبنان تذکر می‌دهم که از انشای نسخه‌های جنایتکارانه و کشتار مردم بی پناه برای پیمان‌کاران دیوانه و خون‌آشام حاکم بر رژیم اشغالگر خودداری کنند و آنان نیز از ادامه قتل عام مردم اجتناب کنند و خود را جهت محاکمه به دیوان کیفری بین‌المللی تسلیم نمایند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۴۴ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
حالا احساس کردیم مجلس ما انقلابی.
ممنون از نمایندگان واقعی مردم که به امنیت و شرف و تمامیت ارضی و معنوی کشور متعهدند
ناشناس
۰۹:۵۹ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
اینکه دنیا قدرت ما و عمل ما را می بیند گفتن جملاتی مثل « ما بلوف نمی زنیم » ارزش کار را پایین می آورد نیازی به گفتن این جملات نیست