سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گره‌گشایی دو شهرک صنفی تخصصی از مسائل و مشکلات قم

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهرداری قم گفت: احداث دو شهرک صنفی تخصصی یکی از فعالیت‌های سازمان در زمینه ساماندهی مشاغل شهری است که در سال‌های اخیر شاهد تأثیرات مثبتی در این حوزه بوده‌ایم.

محسن صادقی امینی گفت: سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم تلاش می‌کند، به بهترین شکل ممکن کار‌های زیرساختی شهرک صنوف را انجام دهد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهرداری قم ارائه بهترین خدمات را از وظایف این سازمان دانست و افزود: تلاش می‌کنیم با خدمت رسانی شایسته شرایط را برای حضور اصناف مجاز در این محدوده فراهم کنیم.

صادقی ادامه داد: تعداد کل قطعات شهرک صنوف ۱۶۰۴ قطعه است که به اصناف آهنگران، آهن‌فروشان و تعدادی با کاربری خدماتی و همچنین به صورت معوض واگذار شده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم درباره «شهرک صنوف قم» خاطرنشان کرد: این شهرک در زمینی به مساحت ۱۳۶ هکتار و در حوالی کیلومتر پنج جاده قدیم قم_تهران قرار گرفته است.

صادقی تصریح کرد: سال ۱۳۶۹ هجری خورشیدی با تشکیل سازمان توسعه عمران، شهرک صنوف طی قرارداد شماره ۶۳۵/۴۷۵۰ مسکن و شهرسازی احداث و پس از تحویل و خرید زمین نسبت به خیابان‌کشی و تفکیک قطعات اقدام شد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم تصریح کرد: پس از انحلال سازمان توسعه و عمران، اواخر سال ۱۳۸۹ بنا به دستور شهردار وقت، مدیریت شهرک صنوف به عنوان واحدی مستقل فعالیت خود را آغاز کرد.

صادقی همچنین گفت: سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گستره‌ای از وظایف متعدد را در حوزه‌های مختلفی، چون اقتصادی، اجتماعی و عمرانی که مستقیماً با مردم سروکار داشته، بر عهده دارد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهرداری قم افزود: ایجاد بازارچه‌های همشهری و اقدامات در حوزه تنظیم بازار ازجمله فعالیت‌های سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم در سطح شهر است.

صادقی تصریح کرد: شهرک صنوف با هدف استقرار واحد‌های آهن‌فروشی و درب و پنجره ساز سطح شهر و همچنین شهرک خودرو برای استقرار مشاغل خودرویی در شهر قم ایجادشده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهرداری قم تصریح کرد: احداث دو شهرک صنفی تخصصی یکی از فعالیت‌های سازمان در زمینه ساماندهی مشاغل شهری است که در سال‌های اخیر شاهد تأثیرات مثبتی در این حوزه بوده‌ایم.

صادقی امینی عنوان کرد: ۶۲۲ واحد در شهرک خودرو آماده بهره‌برداری بوده و ۴ بلوک شهرک خودرو در حال حاضر آماده خدمات‌رسانی به شهروندان است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهرداری قم با بیان اینکه درخواست‌های مردمی از طریق مناطق شهرداری در حوزه خدمات شهری و یا از طریق کانال سازمان دریافت می‌شود، اضافه کرد: مطابق گزارش‌های دریافتی از شهروندان و مناطق شهری مبنی بر وجود مشاغل مزاحم در سطح شهر، اخطار‌های لازم برای انتقال مشاغل مزاحم به شهرک‌های تخصصی صادر می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با اشاره به آلودگی‌های صوتی و ترافیک در محله دانیال قم متذکر شد: اخطار‌های لازم به مشاغل مزاحم میدان نماز در منطقه چهار، خیابان شهید بهشتی و خیابان شهید قندی در منطقه سه صادر شده و مشکلات موجود در محله دانیال نیز بررسی و اقدامات لازم اجرایی می‌شود.

 از بهمن سال ۱۳۹۴ طبق مصوبه شورای اسلامی شهر قم، ساختار تشکیلاتی شهرک صنوف در قالب زیر مجموعه به این سازمان الحاق شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.