سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کل دادگستری خوزستان:

با اقدامات پیشگیرانه باید از وقوع جرم در نیرو‌های مسلح جلوگیری کرد

دهقانی گفت: ضروری است تا با اقدامات پیشگیرانه از وقوع جرم و تشکیل پرونده در مجموعه نیروهای مسلح جلوگیری شود.

علی دهقانی رئیس کل دادگستری خوزستان سه‌شنبه در آیین تودیع و معارفه روسای سازمان قضایی نیروهای مسلح خوزستان در محل گیت بوستان اهواز گفت: ضروری است تا با اقدامات پیشگیرانه از وقوع جرم و تشکیل پرونده در مجموعه نیروهای مسلح جلوگیری شود چون در این حوزه سهل انگاری و رفتارهایی که شاید برای افراد عادی مهم تلقی نمی شود برای این مجموعه بسیار مهم و در مواردی جرم و قصور است.

او افزود: در مجموعه نیروهای مسلح در کنار داشتن تقوا و پشتکار ، نظم و انضباط باید حاکم باشد چون از بروز هر گونه جرم و کم کاری جلوگیری می‌شود.

آقای دهقانی گفت: در قوانین نیروهای مسلح مجازات‌هایی پیش‌بینی شده که برای افراد عادی این جرم‌محسوب نمی‌شود از این‌رو رفتار و عملکرد نیروهای مسلح بسیار حساس و لازم توجه است.

در ادامه این‌ آیین رییس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح خوزستان گفت: مردم داری و مساعدت با ارباب رجوع از سوی کارکنان ادارات باید به یک فرهنگ و ضرورت تبدیل شود.

یوسف مسیبی آلاشتی ادامه داد: ضروری است جلوگیری از قاچاق کالا به استان برای حمایت تولید از سوی دستگاه قضا و انتظامی با قدرت بیشتری انجام شود.

او فرهنگ‌سازی خرید کالای ایرانی را برای توسعه و پایداری اشتغال جوانان را یک ضرورت دانست.

مسیبی آلاشتی افزود: یکی از دغدغه‌های مردم اهواز رهاسازی فاضلاب در رودخانه کارون است که مشکلات بهداشتی و زیست محیطی برای این شهرستان ایجاده کرده که لازم است دستگاه‌های مربوطه و به ویژه قضایی برای رفع این مشکل با جدیت ورود کنند.

در این از زحمات یوسف مسیبی آلاشتی تجلیل و محمد آقاجری به عنوان رییس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح خوزستان معرفی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.