سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون پژوهش دانشگاه بجنورد خبر داد:

سه استاد دانشگاه بجنورد در فهرست دانشمندان برتر جهان قرار گرفتند

معاون پژوهش وفناوری دانشگاه بجنورد گفت: نام سه عضو هیئت علمی دانشگاه بجنورد در فهرست دانشمنـدان و پژوهشگران پر استناد ۲ درصد بـرتـر جهان قرار گرفتند.

موسی شاکری گفت: نام سه عضو هیئت علمی دانشگاه بجنورد در فهرست دانشمندان و پژوهشگران ۲ درصد برتر جهان قرار گرفتند.
او گفت : این لیست بر پایه آخرین یافته‌های پروژه مشترک انتشارات الزویر و گروهی از پژوهشگران دانشگاه استنفورد در سپتامبر ۲۰۲۴ تهیه شده است و به «فهرست دانشگاه استنفورد» معروف است، در تازه‌ترین بروز رسانی در مهرماه ۱۴۰۳ منتشر شده است.
معاون پژوهش وفناوری دانشگاه بجنورد گفت: امین جاجرمی، عضو هیئت علمی گروه مهندسی برق، حسن سجادی، عضو هیئت علمی گروه مهندسی مکانیک و امین امیری دلویی، عضو هیئت علمی گروه مهندسی مکانیک این دانشگاه در این لیست قرار گرفتند.
شاکری گفت : این فهرست، عملکرد استنادی نویسندگان را بر اساس برونداد‌های پژوهشی منتشر شده آنان در بازه زمانی سال‌های ۱۹۹۶ تا ۲۰۲۳، در ۲۲ حوزه اصلی و ۱۷۴ حوزه فرعی تحلیل کرده و نویسندگانی را که در زمره پژوهشگران پر استناد دو درصد برتر جهان قرار دارند، معرفی می‌کند.
او  گفت: این پایگاه در هر نسخه، دو فهرست از پژوهشگران پر استناد دو درصد برتر جهان را منتشر می‌کند.
معاون پژوهشی دانشگاه بجنورد در تشریح تفاوت این دو فهرست‌ها عنوان کرد: یکی از فهرست‌ها شامل استناد‌های دریافتی در یک سال اخیر و دیگری شامل استناد‌های دریافتی از سال ۱۹۹۶ به بعد است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.