سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جریمه ۱۲ میلیارد ریالی قاچاقچیان سوخت و خشکبار در استان همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از محکومیت حدود ۱۲ میلیارد ریالی قاچاقچیان سوخت و خشکبار در این استان خبر داد.

مرضیه یونسی گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان فامنین پرونده حمل ۶ هزار و ۵۰۰ لیتر نفتگاز به ارزش یک میلیارد و ۶۴۴ میلیون ریال را رسیدگی کرد.

او گفت: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام حمل کالا قاچاق را محرز و متخلف ردیف اول را علاوه بر ضبط تانکر و سوخت کشف شده به پرداخت سه میلیارد و ۲۸۸ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: همچنین شعبه به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق، متخلف را معادل ارزش کالا به پرداخت یک میلیارد و ۶۴۴ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت چهار میلیارد و ۹۳۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

یونسی گفت: در ادامه رسیدگی، شعبه اتهام در اختیار قراردادن وسیله نقلیه برای حمل کالای قاچاق را محرز و متخلف ردیف دوم را به پرداخت یک میلیارد و ۶۴۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش سوخت محکوم کرد.

او گفت: با گزارش ماموران پلیس آگاهی شهرستان فامنین پیرامون کشف محموله کالای قاچاق از یک نیسان وانت، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از دریافت جریمه پنج میلیارد و ۶۰۲ میلیون ریالی قاچاقچی گردو و مویز در شهرستان ملایر خبر داد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.