سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار:

رژیم جنایتکار صهیونیستی با استفاده از ابزاری که باید در خدمت مردم باشد جنایت می‌کند

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به خباثت‌ها و جنایت‌های اخیر رژیم صهیونسیتی گفت: این رژیم منحوس از ابزاری که باید در خدمت بشریت و مورد استفاده انسان‌ها باشد، به عنوان وسیله ترور انسان‌های پاک و بندگان صالح خداوند استفاده می‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، محمد کرمی در جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان با گرامیداشت یاد و نام شهدای جبهه مقاومت، اظهار داشت: امروز جهان شاهد جنایات رژیم منحوس صهیونیستی است که با سلاح‌های نامتعارف در غزه و لبنان با بمباران کودکان و زنان بی دفاع را به خاک و خون می‌کشند.

وی تصریح کرد: متاسفانه با حضور نتانیاهو در جوامع بین المللی شاهد همراهی کشور‌های مستکبر با این جنایتکار خبیث هستیم.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: تنها جبهه‌ای که در مقابل این جنایت‌ها تاکنون ایستادگی کرده، جبهه مقاومت است.

استاندار همچنین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: اگر دانش آموزان توسط معلمان درست راهبری شود، جامعه درست راهبری خواهد شد و عملکرد صحیح در آموزش و پرورش سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

محمد کرمی خاطر نشان کرد: کار و تلاش با روحیه و تفکر معنوی مدافعان دفاع مقدس عامل موفقیت است. 

وی بیان داشت: فعالیت خیرین فعال در عرصه ساخت مدارس باید توسط آموزش و پرورش راهبری و استفاده درست از ظرفیت خیرین و هدایت آنها با طراحی و برنامه‌ریزی صحیح انجام شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: توانمندسازی معلمان باید توسط آموزش و پرورش مورد توجه قرار بگیرد.

کرمی با اشاره به بهره گیری از ظرفیت دانشگاه‌ها برای توانمندسازی دانش آموزان گفت: بهره گیری از مجموعه‌های کشوری و اساتید برجسته برای دوره‌های توانمندسازی  معلمان انجام شود.

وی افزود: بعد از انجام توانمندسازی نیرو‌ها افراد آموزش دیده به تکثیر این دانش‌ها بپردازند.

استاندار سیستان و بلوچستان با  اشاره به جایگاه ویژه معلمان در امر تعلیم و تربیت گفت: با توجه به نیاز معلمان باید دوره‌های توانمندسازی در راستای بهبود عملکرد آموزش و پرورش مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

استاندار بیان داشت: مسئولان آموزش و پرورش یک مسئولیت خطیر بر عهده دارند، زیرا با ذهن کودکان و نوجوانان در ارتباط هستند.

کرمی با اشاره به اینکه مردم یک مجموعه‌ای عظیم هستند، گفت: بهره‌گیری از توان مردمی در راستای اهداف آموزش و پرورش می‌تواند سبب موفقیت این اهداف شود.

وی اذعان کرد: بهره‌مندی از توان دانش آموزان در دهیاریها،  شورا‌ها و شهرداری‌ها می‌تواند سبب رشد و پیشرفت و توسعه شهر‌ها و روستا‌ها شود.

استاندار تصریح کرد: وظایف دستگاه‌های اقتصادی و اجرایی مشخص است و ما در جلسات بر ارتباط و همکاری همه دستگاه‌ها تاکید کردیم.

وی گفت:چشم انداز بلند مدت در حوزه کشاورزی استان و زمین‌هایی قابل کشت و نوع کشت بررسی و برنامه‌ریزی شده است.

استاندار با تاکید بر استفاده از ظرفیت اقتصاد دریا گفت: برنامه ریزی برای استفاده از این ظرفیت عظیم بسیار حائز اهمیت است.

کرمی تصریح کرد: باید نگاه همه جانبه به موضوعات بخصوص موضوعات اقتصادی  وجود داشته باشد و رشته‌های تحصیلی مرتبط با این زمینه‌ها مورد توجه قرار بگیرد.

استاندار با اشاره به اهمیت تجارت گفت: در زمینه تجارت ۲۰۰ نفر در سال گذشته آموزش دیده اند ولی آموزش به تنهایی کفایت نمی‌کند.

وی بیان داشت: توجه به رشته‌های مورد نیاز استان در دانشگاه‌ها و مدارس سبب کاهش چشمگیر بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.