سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه اهل سنت قصرشیرین:

راه شهید سیدحسن نصرالله تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی ادامه دارد

امام جمعه اهل سنت قصرشیرین گفت: راه شهید «سیدحسن نصرالله» که با دستان پلید رژیم کودک‌کش و جنایتکار صهیونیستی ناجوانمردانه به شهادت رسید تا نابودی کامل این رژیم جعلی و سفاک ادامه دارد.

ماموستا ملا عادل غلامی روز یکشنبه در پیامی به نمایندگی از شورای روحانیت و افتای اهل سنت غرب کرمانشاه شامل شهرستان های سرپل ذهاب، قصر شیرین و دالاهو افزود: شهادت مجاهد خستگی ناپذیر شهید سید حسن نصرالله دبیر حزب الله لبنان را به رهبر فرزانه انقلاب و ملت مقاوم لبنان و مظلومان غزه و تمام مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان تسلیت می‌گویم.

وی در ادامه این پیام گفت: شهادت افتخار مردان بزرگ و عالمان و مجاهدان راه خدا است که همیشه برای شهادت آماده اند و آرزوی همه مجاهدان راه عزت، سربلندی و آزادگی و مقاومت در برابر ظالمان و مستکبران است.

امام جمعه اهل سنت قصرشیرین افزود: رژیم کودک‌کش و جنایتکار صهیونیستی به عنوان دشمن بشریت امروز ناتوان و درمانده‌تر از هر زمان دیگری در حال دست و پا زدن است و در رسیدن به اهداف خود ناتوان مانده است.

غلامی ادامه داد: رژیم صهیونیستی غاصب کودک‌کش و دشمن بشریت بداند که جنایاتی که در طول یک سال گذشته که بر ملت مظلوم فلسطین و غزه انجام داده و نهایت وحشیگری خود را هم در جنوب لبنان نشان داد و صدها زن و کودک و پیر و جوان و دبیرکل حزب الله لبنان سید حسن نصرالله را شهید کرد قطعاً بداند با دستان آلوده به خون و جنایت هایش نابودی خودش را رقم زده است.

او گفت: راه شهدای اسلام ادامه دارد و نابودی قریب الوقوع اسرائیل غاصب صهیونیستی نزدیک است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.