سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت ۱۰ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل گفت: در ۶ ماهه گذشته بیش از ۱۰ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل ثبت شده است.

امید نسیمی گفت: نسبت به مدت مشابه پارسال که ۱۰ میلیون و ۵۰۴ هزار و ۱۳۹ تردد در مبادی ورودی و خروجی ثبت شده بود، در ۶ ماهه گذشته کاهش تردد در محور‌های مواصلاتی استان مشاهده می‌شود.
رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل با اشاره به اینکه در این مدت ۵ میلیون و ۲۲۴ هزار و ۲۹۱ تردد در مبادی ورودی و ۵ میلیون و ۲۷۰ هزار و ۹۷ تردد نیز در مبادی خروجی استان ثبت شده، افزود: نسبت به مدت مشابه سال قبل، شاهد افزایش بیش از ۳ درصدی تردد در مبادی ورودی و خروجی استان هستیم.
او در ۶ماهه گذشته، محور‌های اردبیل - نیر، اردبیل - آستارا و اردبیل - سرچم را از پرترددترین محور‌های استان برشمرد و گفت: در این مدت، ۷ میلیون و ۷۷۶ هزار و ۶۶۳ تردد در محور اردبیل-نیر، ۷ میلیون و ۷۲۲ هزار و ۶۷۶ تردد در محور اردبیل-آستارا و ۴ میلیون و ۶۰۱ هزار و ۳۹۲ تردد نیز در محور اردبیل-سرچم به ثبت رسیده است.
نسیمی همچنین از ثبت ۶ میلیون و ۳۵۰ هزار و ۸۰۹ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: در این مدت، ۲۶۳ هزار و ۷۷۴ تردد در محور بران-قره‌آغاج، ۱۸۳ هزار و ۵۰۷ تردد در محور گرمی-بیله‌سوار و ۱۷۸ هزار و ۶۲۸ تردد نیز در محور مشکین‌شهر - کنگرلو ثبت شده است.
او با بیان اینکه این میزان، ۱۰ درصد از کل تردد استان را شامل می‌شود، اظهار کرد: میانگین سرعت متوسط استان ۷۳ کیلومتر است و انتظار داریم رانندگان برای حفظ جان خود و سایر مترددین در جاده به علائم راهور توجه کرده و از سبقت و سرعت مطمئنه پیروی کنند.
رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل فعالیت ۷۴ دستگاه ترددشمار برخط، ۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری را در محور‌های استان اردبیل یادآور شد و از مردم خواست قبل از سفر، برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.