مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در تعطیلات نوروزی ۵۱۰ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کلیم اله وثوقی، مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از محور اردبیل پارس آباد گفت: این میزان تردد توسط ۱۲ سامانه ثبت تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیـل به ثبت رسیده که شاهد افزایش ۱۹۳ درصدی تردد‌ها هستیم.

او با اشاره به اینکه در بازه زمانی ۲۵ اسفند ۹۹ تا ۶ فروردین ۱۴۰۰ به ثبت رسیده افزود: محور‌های اردبیل سرچم، نیر سراب، اردبیل آستارا و اصلاندوز کلیبر بیشترین تردد را داشته اند.

مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل فعالیت ۸۰ اکیپ نوروزی در محور‌های مواصلاتی استان را عنوان کرد و افزود: ۴۲۰ نفر نیروی انسانی در کلیه محور‌ها و راهدارخانه‌های استان تا ۱۵ فروردین مستقر شده اند.

وثوقی تصریح کرد: علاوه بر این به مناسبت تعطیلات نوروزی ۲۰ گشت سبک نیز در جاده‌های استان مشغول ارائه خدمات به هموطنان هستند.

او با اشاره به وضعیت زرد و آبی استان از نظر تقسیم بندی کرونا افزود: از هموطنان عزیز درخواست داریم با توجه به شرایط کرونایی از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند و درصورت لزوم جهت اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها وحمل ونقل جاده‌ای تماس بگیرید.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از انجام نظارت و بازرسی ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر در ایام نوروز خبر داد و بیان کرد: کلیه اقدامات لازم و شیوه نامه‌های بهداشتی به این شرکت‌ها ابلاغ شده و نظارت خاصی بر اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نیز انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.