سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی شهادت سیدحسن نصرالله انجام شد؛

برگزاری اجتماع مردمی در کوهبنان

در پی جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در بمباران بیروت و شهادت سیدحسن نصرالله، اجتماع مردمی در محکومیت این جنایات در کوهبنان برگزار شد.

به دنبال جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در بمباران بیروت و شهادت سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب الله و همچنین کشتار بی‌رحمانه مردم بی‌گناه غزه، لبنان و فلسطین و به منظور محکومیت این اقدامات غیرانسانی و حمایت از مقاومت اسلامی لبنان و مردم مظلوم غزه، و با توجه به بیانات راهگشا و داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) پیرامون لزوم ایستادگی و مقاومت در برابر این جنایات، اجتماع مردمی در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر کوهبنان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام مجتبی حسینی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان گفت: به فرموده مقام‌معظم رهبری، اسرائیل ۲۵ سالگی خود را نخواهید دید؛ زیرا ظلم و ستم پایدار نخواهد ماند.

وی تصریح کرد: رژیم جعلی اسرائیل بعد از شکست مفتضحانه در ۷ اکتبر ۲۰۲۳ معروف به عملیات طوفان الاقصی با همدستی استکبار جهانی با کشتن کودکان، زنان و مردان بی‌گناه غزه؛ نابودی خود را سرعت خواهد بخشید.

حجت الاسلام حسینی بیان داشت: همواره باب شهادت باز است و دشمنان خبیث بدانند سلاح مبارزه با آنان هرگز بر زمین نخواهند ماند و سربازی وفادار به ولایت و رهبری جانشین سیدحسن نصرالله شد.

وی ابراز داشت: با وحدت و همدلی جهان اسلام رژیم جعلی اسرائیل به تاریخ خواهد پیوست و نیرو‌های مقاومت برای همیشه تاریخ پایدار خواهند بود.

مردم انقلابی شهرستان کوهبنان حضوری پرشور در این مراسم داشتند تا با فریاد‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، لبیک یا خامنه‌ای و... صدای اعتراض خود علیه جنایات رژیم صهیونیستی را به گوش جهانیان برسانند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.