سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان میزبان ششمین همایش ملی نغمه سرایان اهل سنت

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در بسیج اقشار و متخصصین از برگزاری ششمین همایش ملی نغمه سرایان اهل سنت کشور در گیلان خبر داد.‌

سرهنگ عباس  حسینی  در نشست خبری  ششمین همایش ملی نغمه سرایان اهل سنت کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال گیلان میزبان این همایش ملی است، این همایش با هدف ایجاد وحدت بین شیعه، سنی  و با حضور استان های که اهل تسنن دارند  برگزار می شود.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در بسیج اقشار و متخصصین  با بیان اینکه گیلان میزبان ششمین همایش ملی نغمه سرایان اهل سنت کشور است ،گفت: در این همایش ۱۵۰ مهمان از ۱۰استان کشور در این همایش دعوت هستند.

وی با بیان اینکه ۱۰ تا ۱۳ مهر این همایش برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این همایش تاکنون در خراسان شمالی، گلستان، هرمزگان و ۲ بار در استان کردستان برگزار شده است. 

وی ادامه داد:سیستان بلوچستان،  آذربایجان غربی،  هرمزگان، کرمانشاه،  خراسان رضوی، خراسان  شمالی ، جنوبی، گلستان ، کردستان  و گیلان در این همایش شرکت خواهند داشت.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در بسیج اقشار و متخصصین افزود: در این همایش نغمه سرایان  با سازها و بیان شعرهای  محلی  به مهد و ثنا پیغمبر( ص) خواهند پرداخت.

 
وی با اشاره به اینکه با جنایات گسترده رژیم صهیونیستی خوی وحشی گری خود را نشان داد، افزود: با اتحاد و وحدت مسلمانان هیچ گاه دشمنان اسلام جرآت ادامه این جنایات را نخواهند داشت.

 

 

 

 

 

برچسب ها: نغمه سرایی ، سنت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.