سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جوابیه مرکز روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران درباره نوسازی خوابگاه‌ها

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: نوسازی سرویس‌های بهداشتی خوابگاه الزهرا (س) در مراحل پایانی کار به سر می برد.

چندی پیش برخی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران در پیامی به باشگاه خبرنگاران جوان از نبود خوابگاه برای ترم جدید گلایه کرده بودند. در همین راستا ۲۷ شهریور سال جاری برادران،  معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ایران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفته بود: ترم تابستان دانشگاه علوم پزشکی تا مرداد ادامه و سرویس بهداشتی این خوابگاه نیاز به تعمیرات داشت. سرویس بهداشتی جدید برای دانشجویان ساخته شده و دانشجویان می‌توانند از شنبه ۳۱ شهریور در خوابگاه الزهرا حضور پیدا کنند.

در همین باره حسین کرمان‌پور، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز در جوابیه‌ای خطاب به باشگاه خبرنگاران جوان نوشته است: با توجه به مستهلک شدن خوابگاه‌ها، دانشگاه علوم پزشکی ایران اقدام به بازسازی تاسیسات زیربنایی سه خوابگاه شامل گلستان آمل و الزهرا(س) کرده است که با توجه به محدودیت زمانی و حجم بالای کار (شامل نوسازی سرویس های بهداشتی و افزایش تعداد سرویس های بهداشتی و حمام) خوابگاه الزهرا (س) در مراحل پایانی کار به سر می برد. در ضمن دانشجویان هر خوابگاه همچنان در حال سکونت هستند. در خصوص خوابگاه شهید نواب نیز دانشجویان در حال افزایش تعداد اسکان در خوابگاه هستند.

بیشتر بخوانید

اسکان دانشجویان خوابگاه الزهرا و نواب دانشگاه علوم پزشکی از شنبه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.