سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حدود ۳۰ هزار کلاس درس در تابستان بهسازی شده‌اند

رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور گفت: با توجه به ظرفیت، حدود ۳۰ هزار کلاس درس در تابستان بهسازی شده‌اند.

حمیدرضا خان‌محمدی، رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این که طرح نهضتی عجمیان با حضور گروه‌های جهادی و انجمن اولیاء و مربیان برای بهسازی مدارس در تابستان آغاز شد؛ گفت: با توجه به فراخور ظرفیت حدود ۳۰ هزار کلاس درس در تابستان بهسازی شده اند؛ البته این طرح همچنان ادامه دارد و این تعداد بیشتر می‌شود.

وی با بیان این که در حال حاضر بیش از ۵۰۰ هزار کلاس درس داریم؛ افزود: این تعداد مدرسه نیازمند بهسازی هستند و ما خیلی فاصله داریم بنابراین  از تمام نهادها و مردم درخواست می‌کنیم ما را در امر بهسازی مدارس کمک کنند تا دانش‌آموزان در فضای مناسب تحصیل کنند.

اخیرا خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در گپ و گفتی با دانش آموزان اول ابتدایی یکی از مدارس ابتدایی منطقه ۱۵ تهران  متوجه تهویه نامناسب کلاس‌های این مدرسه شد؛ در همین باره موضوع را از خان محمدی، رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور پیگیری کرد.

در همین راستا خان محمدی، رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور با اولویت مدارس نوساز، مدارس را مجهز می‌کند.

وی با بیان این که در قالب طرح استاندارد سازی در حال تجهیز سامانه‌های گرمایش و سرمایش مدارس قدیمی هستند؛ افزود: حدوداً ۲۰۰۰ میلیارد تومان برای سامانه‌های گرمایش  و سرمایش هم در مناطق جنوبی کشور و حاشیه خلیج فارس همچون خوزستان، هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و بوشهر در نظر گرفته ایم. اگر موارد این چنینی وجود دارند، لطفا والدین به سمع و نظر ما برسانند تا این مشکلات را رفع کرده و بتوانیم محیط شادی برای دانش آموزان ایجاد کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.