سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فاز دوم مجتمع خوابگاهی الغدیر شهر ایلام افتتاح شد

فاز دوم مجتمع خوابگاهی الغدیر دانشگاه علوم پزشکی ایلام در آیینی با حضور استاندار ایلام و جمعی از مسئولان استانی به بهره‌برداری رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام روز شنبه اظهار کرد: این پروژه از سال ۱۴۰۱ و در زمینی به مساحت سه هزار و ۳۰۰ متر مربع اجرایی شد.

"هدایت حیدری‌زاد" افزود: برای تکمیل این پروژه اعتباری افزون بر ۲۰۰ میلیارد ریال از محل منابع وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی هزینه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام یادآور شد: این پروژه دارای ۱۵ واحد است که مشکلات اسکان دانشجویان بین‌المللی دانشگاه آزاد واحد ایلام را برطرف خواهد کرد.

حیدری‌زاد در خصوص وضعیت بیمارستان ملکشاهی هم، توضیح داد: تکمیل این پروژه نیازمند ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است که در صورت تخصیص به موقع این اعتبار ۳۰ آبان ماه سال جاری تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

آیین افتتاح این مجتمع خوابگاهی با حضور استاندار ایلام و فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

فاز اول مجتمع خوابگاه دانشجویی ۲۴ واحدی الغدیر شهر ایلام در نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی 1402 با حضور استاندار ایلام افتتاح و به بهره برداری رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.