مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام:

سرانه فضای ورزشی ایلام در دولت سیزدهم به ۹۸ صدم مترمربع افزایش یافت

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: با تکمیل، افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه تمام زیرساختی حوزه ورزش، سرانه فضای ورزشی استان با اهتمام دولت سیزدهم به ۹۸ صدم مترمربع افزایش یافته است.

شهاب شهبازی با بیان اینکه یکی از شاخص‌های ارتقای حوزه ورزش استان، توسعه زیرساخت‌های ورزشی است، اظهار کرد: در ابتدای آغاز کار دولت سیزدهم، ۶۴ پروژه نیمه تمام در استان ایلام وجود داشت.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های دولت رئیس جمهور شهید تکمیل طرح‌های نیمه تمام در بخش‌های مختلف بود، افزود: سفر‌های استانی رئیس جمهور شهید در حوزه‌های مختلف به ویژه در ورزش استان‌ها بسیار گره‌گشا بود، در سفر شهید آیت الله رئیسی به ایلام در قالب سفر‌های دور اول، با مصوبات و تزریق اعتباراتی که در این سفر انجام شد، تکمیل پروژ‌های نیمه تمام استان در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام یادآور شد: با همت و تلاش مجموعه همکاران، توجه و حمایت‌های دولت سیزدهم و استاندار ایلام از این تعداد ۳۳ پروژه که شامل سالن‌های ورزشی، زمین‌های فوتبال بزرگ، چمن مصنوعی و مینی‌فوتبال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

شهبازی بیان کرد: از پروژه‌های نیمه تمام استان، اکنون نیز ۱۵ پروژه دیگر در دست اقدام است که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی گفت: در این مدت شاهد بودیم که هر تیمی در سطوح آسیایی و بین‌المللی برای کشور افتخارآفرین و مدال آور بود، اولین نفر رئیس جمهور شهید پیام می‌داد و این امر دلگرمی و تاثیر مثبتی در راستای تداوم ورزش قهرمانی در کشور دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام به سرانه ورزشی استان ایلام در ابتدای دولت اشاره کرد و گفت: وقتی ۳۳ پروژه در دولت سیزدهم به بهره‌برداری می‌رسد یعنی ۴۰ هزار و ۶۶۶ متر به سرانه ورزشی استان به نسبت جمعیت افزوده می‌شود.

شهبازی ابراز کرد: در سال ۱۴۰۰ و ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم، سرانه ورزشی استان ۹۰ صدم متر مربع بود که امروز این سرانه به ۹۸ صدم مترمربع افزایش یافته با افتتاح طرح‌های جدید، این میزان به بیش از یک متر افزایش خواهد یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.