سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌برداری از بزرگترین کشتارگاه مرغ همدان بزودی

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهادکشاورزی استان همدان از افتتاح و بهره‌برداری بزرگترین و مدرن‌ترین کشتارگاه صنعتی طیور مرغ استان همدان در آینده نزدیک خبر داد.

حسن محمدی بیان کرد: این کشتارگاه صنعتی طیور مدرن در شهرستان رزن با عرصه حدود ۲۹ هزار و ۷۵۰متر مربعی و ظرفیت کشتار ۴۰۰۰ قطعه درساعت با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰ میلیارد ریال احداث شده است.

وی میزان تسهیلات بانکی به پرداخت شده به این کشتارگاه را اعتباری افزون‌بر ۲۲۵ میلیارد تومان برشمرد و افزود: این واحد علاوه بر ارتقای کیفیت مرغ کشتاری، ۱۰۰ نفر اشتغال مستقیم را به‌همراه خواهد داشت، ضمن اینکه با بهره‌برداری از این طرح، شهرستان‌های شمال استان، سایر شهرستان‌ها و حتی برخی از استان‌ها از تولیدات این کشتارگاه بهره‌مند خواهند شد.

محمدی با اشاره به اقدامات سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در چند سال گذشته  در حوزه کشتارگاه‌های صنعتی طیور این استان، بیان کرد: با بازسازی و نوسازی کشتارگاه مرغ در شهرستان بهار با تامین تسهیلات ۴۰۰ میلیارد ریالی، ظرفیت کشتار طیور این کشتارگاه از ۲۰۰۰ به ۴۰۰۰ قطعه در ساعت افزایش پیدا کرد.

وی گفت: این کشتارگاه به سردخانه زیر صفر با ظرفیت ۱۵۰۰ تُن تجهیز شده و بخش حمل ونقل وپخت ضایعات این واحد نیز نوسازی شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.