سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم خونخواهی مهمان و محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در فلسطین و لبنان

شورای مداحان و هیئات بانوان استان کرمان در پیامی خواهان خونخواهی از اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس و محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در فلسطین و لبنان شدند.

متن پیام شورای مداحان و هیئات بانوان استان کرمان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان
رئیس محترم شورای عالی امنیت ملی
برادر ارجمند سرلشکر محمد باقری
رئیس محترم ستاد کل نیرو‌های مسلح 

سلام علیکم

با گذشت ۱۱ ماه از آغاز تهاجم و کودک کشی رژیم اشغالگر قدس علیه مردم مظلوم غزه و قریب به دو ماه از شهادت رهبر شجاع و مجاهد برجسته فلسطینی اسماعیل هنیه می‌گذرد. 

ملت غیور ایران و مردم شریف غزه چشم انتظار مجازات سختی هستند که به تعبیر رهبر معظم انقلاب، زمینه اش را خود رژیم صهیونیستی با ترور میهمان ما در خانه، فراهم ساخت.

بی‌شک سکوت در برابر چنین تجاوزی در داخل خاک کشور و همچنین به نماینده ایران در سوریه، حس ناامنی را در نگارندگان نامه یعنی بانوان ایرانی تشدید می‌نماید و از سوی دیگر کوتاهی در این زمینه، امید‌های زنان پیوسته به مقاومت در تمام جهان به پایگاه قدرتمند ایران را کمرنگ می‌نماید. 

با احترام، انتظار می‌رود که تسریع در نهایی سازی تصمیم گیری و اقدام این موضوع را در دستور کار شورای عالی امنیت ملی و نیرو‌های مسلح قرار دهید. 
 
زنان ایران با قلب سوخته شان خواهان خونخواهی مهمان عزیز ایران و هزاران زن و کودک و جوانی هستند که مظلومانه به شهادت رسیدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.