سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه کازرون:

انتقال آب کازرون به بوشهر و مشکلات کم آبی مردم این شهرستان تعیین تکلیف شود

امام جمعه کازرون گفت: با توجه به انتقال آب کازرون به بوشهر و اینکه مشکلات آبی در برخی نقاط شهرستان وجود دارد، باید در این خصوص تعیین تکلیف انجام شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی امام جمعه شهرستان کازرون در خطبه‌های نماز جمعه امروز، اظهار کرد: باید مراقبت و مواظبت داشته باشیم تا دچار دام‌های شیطان نشویم.

او با گرامیداشت هفته دفاع مقدس از فرهنگ دفاع مقدس گفت و افزود: زندگی انسان‌ها در کل یک دفاع مقدس است و دفاع مقدس یک عملکرد و وظیفه ذاتی و عقیدتی ماست.

حجت الاسلام والمسلمین صباحی ادامه داد: دفاع مقدس با تلاش، هدف، ایمان و با حضور در میدان جهاد در راه خدا شکل می‌گیرد و حیات مسلمانان با جهاد شکل می‌گیرد.

صباحی افزود: اگر جنگ هم نباشد جهاد باقی است و دستور جهاد در زندگی ما جاری است.

او تصریح کرد: محشور شدن با شهدا، امام، و اهل بیت (ع) اهل جهاد بودن می‌خواهد و اهل جهاد دارای تلاش و منشا تحول هستند.

امام جمعه کازرون با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و راه شهدا اضافه کرد: کمترین حرف از دفاع مقدس واگذار نکردن ذره‌ای از خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دشمن بود.

او با بیان اینکه حلقه نابودی رژیم صهیونیستی روز به روز تنگ‌تر می‌شود، ادامه داد: دنیا یکپارچه شعار مرگ بر اسرائیل شده و جهان حقانیت مردم فلسطین را خوب فهمیده است و افق روشن این را نشان می‌دهد که اسرائیل در حال غرق شدن است.

صباحی، با توجه به هفته گردشگری گفت: کازرون بیش از ۳۰۰ اثر ثبت شده تاریخی دارد از مسئولان خواستار برطرف شدن مشکلات حوزه گردشگری در این شهرستان شد. 

 امام جمعه کازرون به موضوع انتقال آب کازرون به بوشهر اشاره و تصریح کرد: با توجه به انتقال آب کازرون به بوشهر و اینکه مشکلات آبی در برخی نقاط شهرستان وجود دارد و ضرورت استفاده از تصفیه خانه‌ها، به منظور استفاده آب دریا برای مردم بوشهر و کمک به مردم شهرستان کازرون است که باید در این خصوص تعیین تکلیف انجام شود.

برچسب ها: انتقال آب ، آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.